Ja vi får väl se. Ska upp till Vilhelmina om ett par dagar så efter det vet jag om bag är nöjd eller inte. Tror jag kommer vara det då det är bra snurra i ett smidigt chassie och jag gillar verkligen utseendet också.Ska du sälja skotern till nästa vinter har du en garanterad köpare här
Helt sjukt snygg!
Dom som tycker att detta vart bättre är ju borta!Skruvade lite idag och drog en testrepa, den startade på andra tycket så jag är nöjd.
Pre-season skidorna sitter på och innan jag är klar tänkte jag rita lite dekaler i illustrator men annars är det mesta färdigt utseende mässigt.
Allt synligt är i stort sätt omlackat, jag blev mycket imponerad över buksidorna och resten nedanför huven som blev som nytt och samtidigt verkar extremt tåligt mot repor och liknande.
Visa bifogad bild 13831Visa bifogad bild 13832Visa bifogad bild 13833Visa bifogad bild 13834Visa bifogad bild 13835Visa bifogad bild 13836Visa bifogad bild 13837
Nån som vet vilken rem man ska ha eller om båda är skit:
Visa bifogad bild 13838
Har inte varit hemma sen den rasa så har inte kunnat.fått isär motorn ?
Dem ligger i garaget. Satte inte på dem eftersom det knappt va nån snö när jag provkörde den. Sen hann jag aldrig montera dem innan skiten rasa.Vad hände med dom nya skidorna du hämtade ut?
Skidorna eller skotern?Dem ligger i garaget. Satte inte på dem eftersom det knappt va nån snö när jag provkörde den. Sen hann jag aldrig montera dem innan skiten rasa.
Vill du köpa?
Skotern finns kvar men jag har varit utomlands sen den rasa, kom precis hem och just nu har jag inte tid att fixa med denva ha hänt e skotern såld eller??