Det håller jag med om!yamaha turbo eller ej så håller dom en då bättre en liknande 2takt
Men icketurbo är ickeupphetsande också.
Iofs kanske det inte spelar någon roll om man är ny.
Det håller jag med om!yamaha turbo eller ej så håller dom en då bättre en liknande 2takt
Inte Swb A, dom har andra fotsteg.jo 11orna verkar funka bra motormässigt det ända negativa jag vet är ju att dom vill på att spricka vid ex fotsteg men helt klart en rolig maskin
Kanske handlarna där nere har sålt mindre. Det bär sig att prova!Jo en scb assault verkar inte vara ett helt galet köp kollar man på blocket så begär handlarna 143k för dessa och detta ryms ju inom den budget jag lagt för köp av ny maskin.
Men menar nu på fullaste allvar att om man klampar in till en av dessa säljare att prutmånen nästan är obefintlig?
Skulle nästan kännas förnedrande om man inte kunde pruta en slant när man köper leksaker för nästan 150 k kommer ju behöva allt inom skoterutrustning förutom självaste maskinen. Kläder,kängor hjälm o.s.v??
Hehe, då är vi överens!det håller jag med om utan turbo hade jag häldre haft ex m8 rmk
Hehe 20 mil är ju inte så långt. Pendlar dubbelt så långt varje helg enkel väg.Haha om vi ändå hade haft några handlare här nere
Får nog åka minst 20 mil till närmaste handlare skulle jag tro
Tja, frågan är om du själv skulle känna skillnaden i ett blindtest. En lågmilare för flera tiotusentals kronor lägre pris är bra deal.Nytt är nytt beggat är beggat. "Nykänslan" slår väl allt?
Haha ja om inte annat så slår det på pungen,Nytt är nytt beggat är beggat. "Nykänslan" slår väl allt?