Går väl inte att ha trafikförsäkring om den är oreggad!Du menar utan ens trafikförsäkring?
Exaktamente!!!Håll dig till crossbanan om du kör oreggat. Bäst för alla parter...
Nja inte vet jag, det är riktiga fartvindunder dessa översnö-maskiner..Kan tänka mig att det fanns ont om leder -68 och därför går den under terrängfordon men kan garanterat trafikförsäkras ändå, det är ju viss skillnad mellan dessa maskiner utan att överdriva
Ja då hänvisar jag till tidigare inlägg, punktNja inte vet jag, det är riktiga fartvindunder dessa översnö-maskiner..
Det tror även jag att den går att försäkra, men det är ju inte om den är försäkrad eller ej utan att den är helt oreggad som är knäckfrågan..
Men skulle man inte klassa min skoter som man klassar mopeder klass II? Då äldre mopeder klassas som klass II och de behöver inte vara registrerade, bara försäkrade?Ja då hänvisar jag till tidigare inlägg, punkt
Om du köper nytt så ska det nog vara mindre strul, annars behöver du COC vilket egentligen inte är struligt men det kostar 5000 kr.Ska tydligen vara mindre pappersstrul med Bla Arctic Scaat i år om man tar från finland iaf, alla papper finns med i instr boken nu. Lätt värt å köpa från Finland