Vad är det för storlek på detta rack?Nu har jag fått den atv-testad och så monterade jag den på skotern och hör o häpna så var den inga som helst vibrationer som jag hade räknat med så det var en positiv överasskning
Uploaded with ImageShack.us
Nu måste jag dock byta ut ena quickfisten till den mindre varianten för spaden hade lätt för att snurra .
Funderar på att bocka upp en liten kant både baktill och framtill så ifall linorna råkar slacka till så kan inte dunken glida av .
Snyggt! Var har du köpt dunkarna?En egendesignad dunkhållare som kotte_parva gjorde, grymt nöjd över den!
den där såg ju riktigt bra ut!!! vad vill du ha för att göra en fulllång sån där till min xp 154" ?Efter lång o oförutsedd sjukskrivning samt tillökning till familjen har jag äntligen börjat protobygga till nya skotern.
Syns inte på bilden men det är gjort hål för quickfists , har inte heller hunnit kolla om spaden kommer skava mot kanterna men det löser nog sig snart
[/URL][/IMG]
Dem som tidigare hade kontakt med mig men som abrubt avbröts får gärna ta upp kontakten igen om intressena kvarstår .