SDI:n är väl en äldre maskin eller har jag fel? Siktar på en så ny som möjligt för att slippa strul. Helst 4-taktSkidoo GTX 600 Sdi är en bra kompromiss -en renegade med lite mindre påkostade dämpare helt enkelt!- men med riktigt bra touringegenskaper.
Finns även möjlighet med ett tredje säte om man har barn -har själv åkt endel med Fru och barn på 4 år, när man åker själv så kan man ta bort både 2 och 3 sits delen.
SDI:n är väl en äldre maskin eller har jag fel? Siktar på en så ny som möjligt för att slippa strul. Helst 4-takt
Om du ska ha en Rs Venture så sikta på den nyare modellen som kom -09. Riktigt stor skillnad mot föregångaren. Fick ny motor då, samma som Nytro`n men med mindre effekt , sen är körställningen 28ggr bättre än på den äldre modellen.Tack för svaren. Vad tycker ni om Yamaha RS Venture då?
Jag skulle å gå på gtx en, riktigt fin maskin !Skidoo GTX 600 Sdi är en bra kompromiss -en renegade med lite mindre påkostade dämpare helt enkelt!- men med riktigt bra touringegenskaper.
Finns även möjlighet med ett tredje säte om man har barn -har själv åkt endel med Fru och barn på 4 år, när man åker själv så kan man ta bort både 2 och 3 sits delen.
Låter vettigt. Blir att åka och kika på en TF i morgon. Tack för tipsenOm du ska ha en Rs Venture så sikta på den nyare modellen som kom -09. Riktigt stor skillnad mot föregångaren. Fick ny motor då, samma som Nytro`n men med mindre effekt , sen är körställningen 28ggr bättre än på den äldre modellen.
Finns 2 olika modeller, en kortare variant (Gt) med 365cm matta och med riktigt shysst dämparuppsättning för att vara en touring.
Sen finns Tf:en med 384cm matta och ledad förlängning.