Vågar vi hoppas på detta

Schlorven

Välkänd medlem
4 feb 2008
378
1
18
men om du läser tråden så kanske du fattar vad jag menar......................

rtx144

Välkänd medlem
9 nov 2011
330
0
16
Sävast
Men en helt ny framvagn och "subframe" är ju inte fel, då slipper man ju byta till skinz om den har så från fabriken. Yamaha tar god tid på sig, och släpper inget halvgjort som flagnar färg och brinner upp ,utan filar lite här och där från år till år.. jag trode inte ens det skulle bli så stor ändringar till 2013, om det nu änns blir ny framvagn, vi får se:)..

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Hoppas på en helt ny skoter, motor elr liknande, men tror nog de bara blir BNG som dom säger i amerikat...

drdryyls

Välkänd medlem
28 dec 2005
1.114
52
48
Örnsköldsvik
Som sagt, ryktet säger helt ny lineup...
Det vore kul för Yamaha om det skulle bli så men jag tror inte att det kommer att hända i år då ekonomin fortfarande är orolig i USA. Det ryktas även om att de ska flytta tillverkningen till USA för att Yen:en står sig för stark mot dollarn, det låter mer troligt för att få bättre lönsamhet.

rtx144

Välkänd medlem
9 nov 2011
330
0
16
Sävast
Trillar av stolen om det kommer en ny lineup, max en framvagn å lite annant lull lull, typ servo på fler modeller osv..jag hoppas givetvis att jag har fel, som sagt så får vi väl se..

yamis

Välkänd medlem
15 nov 2007
178
0
6
Övik
Ryktet säger att de säljer bra med maskiner än och det inte kommer några helt nya modeller till nästa säsong