min går ibland på en cylinder, men har bara märkt att den gör det när de är minus och man har kört lugnt typ flytta den och dagen efter går den på en cylinder. brukar köra hårt i ca 200 meter då hoppar den igång.Jodå du är inte ensam. Och nu går den inte ens igång! Starta den igår och skulle köra in den i garaget och montera förstärkningar till drivaxeln, gick igång på 2a draget som vanligt sedan börja han gå på en cylle och sen stanna han, och där står han nu. Släckte båda stiften och har redan bytt stift 5ggr.. 95okt 91-non 21mil
Det där såg inge vidare bra ut, har resten av chassit klarat sig utan veck?Så känns detta tveksamt vad gäller hållbarheten... Hände när jag körde över en bäck. Fick en stöt på vänster skida men inte mer än att jag kunde köra vidare. Stannade dock och inspekterade min pärla och såg det här :mad2:
Satan så tråkigt, hoppas dom sköter det där snyggt!
Så känns detta tveksamt vad gäller hållbarheten... Hände när jag körde över en bäck. Fick en stöt på vänster skida men inte mer än att jag kunde köra vidare. Stannade dock och inspekterade min pärla och såg det här :mad2:
+1 ser inte bättre utDet kanske är så att vikthysterin börjar ta ut sin rätt...
När du ändå nämner det, är det någon som räknat ut effekt kontra vikt på de olika märkes 800or?Det kanske är så att vikthysterin börjar ta ut sin rätt...
Vad är rätta höjden, gärna bild om mån har ?
Ser mer ut som folietape.Är det bara bilden som ljuger eller har han bytt ut ett kolfiber stag till aluminium?
X2! I alla meningar!Själv kör jag med 36" från Mountain Speedshop. Frank är guld att ha å göra med! 36" blir nästan för smalt i vissa fören men tänk på att den går att sätta ut på 38" å då blir den helt underbar! Bara att handla!