Jag kör med extra luftintag, tycker det är bra när man kör i extremt puder, så slår det inte igen lufttillförseln!nån som kör med slp high flow intake kit? ger det nått eller är det kasta pengarna i sjön?
Funderar också på 36" eller 39" till min assault switchback. Någon som provat som vet som sagt?Har någon här på forumet bytt till 36" framvagn på sin Assault rmk?
Vill gärna veta hur den beter sig och om dämparna fungerar bra efter man kortat fjädringsvägen!
Jag ska nog de om de inte händer nått innan vintern är slut.Hur många kommer behålla sina PRO-13 å vänta på jubileumet 2015?
66g svart/lila sek fjäder, polarn kör lätta modellen team lastad på innerstavhålet till 66gNån som fått nån lösning på REMÅTGÅNGEN än???
Grattis till onsdags ex... Eller så är din "Ingen snäll körning" snäll mot remmen...Vilken remåtgång? min har gått 120 mil på samma rem, ingen snäll körning heller.
Hur har den varit på ta olja?många har extremt(sjukt))låg förbrukning,typ flera helgers körning innan man fyller på...mina bägge 163" MÅSTE fyllas på efter 1 helgs körning...verkar gå ca.1liter ves gold/tank...En och en halv vecka på verkstan med min pro -13 nu. Nöp i gauto så nya kolvar och en ny cylinder blev resultatet.
Vad händer då? Inte mycket! Kolvarna är tydligen dessutom restade i USA så säsongen är nog förstörd för min del.
samma sak gäller för mig... tycker att polaris borde stå för riktiga kolvar eller åtminstone ett prisförslag tex 2000kr och sen får jag betala mellanskillnaden till bra kolvar..Be dom slänga dit riktiga kolvar (Wössner, Wiseco) tills dom fått tag på org kolvar... Man kan fan inte bara låta en ny skoter stå! Blir förbannad!!
Lider med er,det är ju riktigt dåligt,hadde det varit i usa,så hadde ni förmodligen varit å kört redan,tror dom ser till jänkarnas behov först,blir det över något,så får vi skandinaver slåss om partiet dom skickar över,är väl typ 1% av polaris försäljning som går över hit?samma sak gäller för mig... tycker att polaris borde stå för riktiga kolvar eller åtminstone ett prisförslag tex 2000kr och sen får jag betala mellanskillnaden till bra kolvar..
tycker att nått borde de kunna göra då det är säsong och kolvarna är restade..