ACT är väl dämparna A-C gjorde själva? Måhända att det är fox kopior, men finns ju en anledning att man inge gör dem själv idag om man säger så, mer än ekonomiska.ACT=Fox, inget fel alls på dom efter förutsättningarna.
Såg ut att vara i riktigt bra skick rent utseendemässigt iaf!
Bitch, jag vill också köra... :mad2:Nu börjar man längta..
V.10 ska man upp till Åkersjön och vara där i fyra-fem dagar med några polare!
Kommer bli mycket skoterkörning, och mycket av det kommer bli fotat eller filmat som sedan kommer upp här på tråden!
Kan knappt vänta, vill ha lov från skolan nu!
Synd att du brytit armen då lill pöjk! :tongue1:Bitch, jag vill också köra... :mad2:
Lillpöjk? större motor än dig :evil:Synd att du brytit armen då lill pöjk! :tongue1:
Tjenare, jodå. Riktigt fina skotrar!Hej! Kul med en zl Undrar om det var min tråd han menade.. Den är här iaf: http://forum.snowmobile.se/showthread.php?30944-Renovering-och-mod-av-zl-500&highlight=
De är lugge mannen, tack ändå. hur mycket går det på btw?Lillpöjk? större motor än dig :evil:
nejmen, jag ska skicka några till sundsvall i helgen och ska inhandla meshtyg, ska köpa en hel del, något som du skulle kunna behöva?
Tur att du är smart nog som förstod det..38" är nog självklart för 40" ryms inte, och smalare än 38" ger inget.
Skämt åsido, du menar 38mm, du behöver inte dreva om för det.
Men Danne, vad har du förväntat dig av en äldre 600?Tur att du är smart nog som förstod det..
Okok, du tror inte den kan bli ganska slö..
Då det sitter 32mm eller 28mm på den nu, och jag tycker redan den är lite slö i starten?
Sluta skryta om din 600 nu, du skulle hållt dig t 550 innan du kör ihjäl dig..Men Danne, vad har du förväntat dig av en äldre 600?
Sätt på en 38mm så får du bättre grepp, tror att den "slöhet" du känner är att greppet inte är så bra så att mattan
Har jag nämnt min 600 eller? byt tillbaka din ET du så slipper jag oroa mig över dig.Sluta skryta om din 600 nu, du skulle hållt dig t 550 innan du kör ihjäl dig..
Dock så är det inte så att den "spinner" som du tror jag menar..
Den orkar liksom inte. :wacko:
Säger han som bröt armen på första provturen? ^^Har jag nämnt min 600 eller? byt tillbaka din ET du så slipper jag oroa mig över dig.
Förresten, jag tror inte att den spinner men jag tror inte att mattan inte greppar tillräckligt i snön.
Lägg ner pengarna på en 38mm och nerdrevning om den upplevs slö
okok, värt att testa iaf.Är det ett privat chattrum eller vill du ha hjälp?
Om det är som du säger, att sen inte orkar så har du fel på motor. Eller drivlinan. En 38mm drar den runt utan problem. Drar runt en 38 mm med min zl550 -01 utan minsta svårighet.