Va ett tag sen jag skrev nu, men det har inte hänt så mycket på sista tiden, armen jävlas fortfarande men jag kan iallafall ut och köra lugnt och försiktigt. Föret är dock rent värdelöst, det är ca 5cm tjock skare och bara is överallt
hwell:
Har fortfarande inte fått till räknaren men tänker göra om virningen runt tändkabel och se om det blir bättre.
Här är en bild på lite delar jag inte har någon nytta av om någon skulle vara intresserad!
Ikväll fick jag besök av plazzax här på forumet och hans 50cc vrålåk!
Fin maskin som toppade hela 25km i timmen på vägen hit!
Passade även på att ta kort på mitt garage, inte helt fel med stereo, soffgrupp, tv och mikrovågsugn i garaget!
Jag tog även en bild på SnoPron nu när jag har bytt huv. Jag tycker att den är snyggare med den vita crosshuven men jag behöver lyset nu när den även blir använd kvällstid och jag flyttar inte lyset mellan huvarna då jag tränar på bana med skotern. (inte nu när armen är bruten, men annars)
Det var allt för ikväll, är ledig hela veckan och det blir eventuellt en resa till Jorm men vet inte om det blir av. Men annars kan nog puderkörningen bara bra för armen! Men vi får se vad som händer. :ciao: