Xenon konvertera Dragon 09a

Audionen

Välkänd medlem
28 jan 2012
179
2
18
Alnö
Morsning. Är det någon som moddat sin Polaris Dragon (typ 09a) med Xenonljus? Finns säkert massor med trådar om det men skriver en egen medans jag letar efter gamla trådar. Någon som vet vad man behöver göra? Vilka saker man måste köpa? OCH kan man köpa en insats till mitten av lyktan? Såg då jag var där och skruva att det bara sitter en kromad kopp där som man kan ta bort och att det var fördraget med kablage dit??
 

NezQ

Välkänd medlem
25 sept 2009
518
0
16
Sundsvall
Morsning. Är det någon som moddat sin Polaris Dragon (typ 09a) med Xenonljus? Finns säkert massor med trådar om det men skriver en egen medans jag letar efter gamla trådar. Någon som vet vad man behöver göra? Vilka saker man måste köpa? OCH kan man köpa en insats till mitten av lyktan? Såg då jag var där och skruva att det bara sitter en kromad kopp där som man kan ta bort och att det var fördraget med kablage dit??
Koppen i mitten kan man ta bort och det finns lampa till denna att köpa kontakta ÅF =)
Har du batteri på skotern så är det nog bara att montera , ( tror jag iaf ) ska kolla på de så hör jag av mig.....

// Tomas
 

Audionen

Välkänd medlem
28 jan 2012
179
2
18
Alnö
Sluta gissa dig till svaren och kom med konkreta svar annars ryker tummen din på jobbet till veckan :)