Även jag är ju ett otympligt as så vi passar nog varandra som handen i handskenProva en innan du köper tycker jag.
Otympliga as...
Även jag är ju ett otympligt as så vi passar nog varandra som handen i handskenProva en innan du köper tycker jag.
Otympliga as...
Tips! jag ägen en XF800 HC 12.. vänta tills dom löst problemen med skotrarna! det är inte kul som det är just nu.. tyvärr! annars hade det varit jävligt roliga skotrar.. men det är mycket problem än.
Om den har turbo eller inte kvittar faktiskt.En 4t turbo är inget för pojkar med smala armar när de ska brytas omkring i skogen...
Testade m1100 t igår.. JA de är ju inte precis en Pro rmk direkt å de var nog inte heller tanken med den heller... Men jag slänger hällre omkring på den än en Nytro el apex...
Det är tur att inte vill ha samma, då hade det inte blivit någon konkurrens!Även jag är ju ett otympligt as så vi passar nog varandra som handen i handsken
Om den har turbo eller inte kvittar faktiskt.
Jag provade också igår och det är en helt okej lakeracer, inte mer.
F1100 T är bättre.
Men ja, hellre än en nytro. Det är ju mer att åka med i dom!
Synd på ljudet bara..
Det är tur att inte vill ha samma, då hade det inte blivit någon konkurrens!
Jobbar du på AC eller? Läs på lite mer innan du skriver en nån fler liknande line, AC har ett världsproblem med sitt remslitage som är långt ifrån löst! Detta är i klass med Ski Doo´s problem som kom 2008! Sjukt nöjd med skotern när den rullar, men att den nu står 4:e veckan i rad med en hel del problem gör en rätt besviken. 3:e remmen på 55mil...AC blir nog riktigt bra till 2013. Remproblemen som har varit 2012 är smågrejer som bra och kunnigt AC folk råder bot på med lätta medel.
Inte för att va petig eller för att de hör till tråden.. men brps remproblem har funnits mer eller mindre sedan -01...Jobbar du på AC eller? Läs på lite mer innan du skriver en nån fler liknande line, AC har ett världsproblem med sitt remslitage som är långt ifrån löst! Detta är i klass med Ski Doo´s problem som kom 2008! Sjukt nöjd med skotern när den rullar, men att den nu står 4:e veckan i rad med en hel del problem gör en rätt besviken. 3:e remmen på 55mil...
Kan bara hålla med, har samma maskin och bytte rem vid 85mil pga fransning och tycker det är helt acceptabelt. Hur nöjd som helst med maskinenDet här med remproblem verkar högst individuellt maskin till maskin och förare. Själv har jag en xf800 Hc och har passerat 100mil idag på originalremmen. Men sen kanske man kör som en kärring vad vet jag.
Så kan det säkert vara, men så extremt som det var från 2008 och upp har det väl inte varit på dom tidigare?Inte för att va petig eller för att de hör till tråden.. men brps remproblem har funnits mer eller mindre sedan -01...
Nu är det så att största delen är utanför leden men det verkar ju vara olika makskin till maskin, det är ju inte alla 12or som har rem problem. Är väldigt nöjd med arctics nya chassi, har inte alls haft nå stora problem, det enda jag gjort är att knacka in isoleringen till ljuddämparen och bytt o-ring till oljepåfyllningsröret ( båda i förebyggande ) 25 mila service sen bara tankat och kört, nu uppe i 120 milSjälv så tror jag mer det beror på vad för typ av körning man gör. Nog kan jag få min rem att hålla 85 mil på min xf om jag håller mig till ledkörning. Däremot vid körning utanför leden med mkt snö så har mina remmar knappt hållit 30 mil. Är inne på min fjärde rem och maskinen har bara gått 75 mil. Sen om det är acceptabelt eller inte är ju individuellt, AC verkar ju tycka att det är det iaf. Med AC menar jag inte våra ÅF.
Det här med remproblem verkar högst individuellt maskin till maskin och förare. Själv har jag en xf800 Hc och har passerat 100mil idag på originalremmen. Men sen kanske man kör som en kärring vad vet jag.