vilken dag...

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
Vaknade upp imorse, solen sken, skotern tankad, perfekt för en repa i skogen. Skulle bara käka lite frulle framför datan, då började det... Datan brann upp, kul. Åt upp frukosten å drog ut med skotern, jävligt Nice, åkte rulle uppför ett hygge å körde på en srubbe å flög åt sidan in i ett träd... Kofångaren ser ut som en visp ungefär, kul... Jaja tejpade fast given å drog vidare, stannade å fikade å fann glädje i en dr pepper å lite korv,, tänkte att jag borde nog kolla gps:en för å leta nån väg hemmåt då kvällen närmade sig, ska ta fram gps:en, den fan är borta, i fickan ligger det bara snö... Klart man blir trött... Så nu till frågan: hur funkar drulle å hemförsäkring? Kan ja få en ny zumo nu mot en slant eller är ja bara dömd att ha oflyt deluxe?
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Vafan har du för secret message? syns bara om man markerar texten ? :O
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
haha jo har en dålig vana att markera allt när jag läser det :) lite som att dra med pekfingret....
 

tokerik

Välkänd medlem
2 dec 2010
626
0
16
Trosa / Stockholm
Hehe fan va sjukt att du såg det, och nu undrar jag hur många secret messages som Arjeplogaren har gett tidigare. Och hur tänkte du Arjeplogaren?
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
tokerik: Hur jag tänkte? Ja, om man bränner upp sin dator, kvaddar skotern och tappar bort en gps så är det egentligen en genomsnittlig festkväll. Och ja, jag brukar skriva med vit text ganska ofta.
 

kannringen

Välkänd medlem
28 feb 2010
218
2
16
Örnsköldsvik
Hade du gjort backup på datan som brann upp? Måste kännas jobbigt att förlora all Information.
Eller var det datorn du menade...