Anledningen att butiken är "tom" kan bero på att den är alldeles för stor för att hushålla en skoteråterförsäljare, tidigare har det sålts husvagnar och husbilar tillsammans med skotrar i den där lokalen därav de stora ytorna. Vad jag vet letar fritidscenter ny lokal enbart men kan även vara så att han som har hand om fritidscenter nu (ägare) inte har tid då han har massa andra engagemang som tar upp hans tid och han vill inte driva någonting som han inte kan ha insikt i själv. Men enbart vad jag har hört kan vara pga ngt helt annat med som fc inte vill/kan/får vara åf längrePolaris söker ny återförsäljare i dagens Sundsvalls tidning så framtiden för fritidscenter är nog inte så ljus, hoppas det blir en bra ny återförsäljare. Den tomma butik man nu möts av är ju inte direkt upplyftande...
Fast innan det även blev husvagnar och husbilar var det ju en renodlad skoter/atv butik i samma lokalAnledningen att butiken är "tom" kan bero på att den är alldeles för stor för att hushålla en skoteråterförsäljare, tidigare har det sålts husvagnar och husbilar tillsammans med skotrar i den där lokalen därav de stora ytorna. Vad jag vet letar fritidscenter ny lokal enbart men kan även vara så att han som har hand om fritidscenter nu (ägare) inte har tid då han har massa andra engagemang som tar upp hans tid och han vill inte driva någonting som han inte kan ha insikt i själv. Men enbart vad jag har hört kan vara pga ngt helt annat med som fc inte vill/kan/får vara åf längre
Vem har du fått dessa uppgifter ifrån? Det är helt felaktigt.. Fritidscenter kommer inte finnas kvar.. Inte i den regi det har varit i år iaf och jag tror inte att det kommer säljas polaris där nästa år. Men man vet ju aldrig, vad jag vet så finns det andra företag i Sundsvall/Timrå som möjligen kommer att ansöka om att få sköta polaris återförsäljning i sundsvall/timråKan bekräfta att Fritidscenter i Nacksta kommer fortsättningsvis att köra på i samma regi som tidigare. Det kommer alltså inte att bli någon ny åf. Finns alltså inga planer på att "slå igen".
Ja jag menar ingen befintlig skoterhandlare för där håller jag helt med dig -finns ingen vettig att ha o göra med.Enligt mig finns det tyvärr ingen handlare som är bra i Sundsvall, förutom just polaris som jag bara har bra erfarenhet av senaste 2-3 åren.
Så blir det någon handlare som redan finns i stan som tar över polaris så kommer jag troligtvis handla på annan ort hädanefter. Men det återstår att se hur det blir.
Nej, finns tyvärr ingen närmare.Jag håller alla tummar jag har att det ordnar upp sig på ett bra sätt. Skakar de fram en vettig ÅF så blir det mycket möjligt en ny Polaris. Vette tusan om det är ett alternativ att handla på annan ort, blir struligt att göra service och liknande i Hudik eller Bollstabruk. För det finns väl ingen handlare närmare?
Hört rykten att det är servicecentralen som skall ta över Polaris.Någon som har hört ngt mer ang åf i sundsvalls området?