Nyhets standard?

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Re: Sv: Nyhets standard?

Skriv inte negativt om tidningen..
Varför inte?

Det är väl bättre att folk får säga vad de tycker (sakligt förstås), än att göra som jag - säga upp prenumerationen i vredesmod över en tidning som inte klarar av synpunkter?

(Skriver inte vilken tidning det handlar om så ingen chefredaktör behöver bli ledsen.)

Malgomaj

Välkänd medlem
13 apr 2009
625
0
16
Hammarby
Ja jag vet inte vad som hände med tidningen men alla tester i vintras har ju varit som att läsa ett produktblad från resp tillverkare. Från superbra förra året till astrist i år. Jag har sagt upp min prenumeration och nöjer mig med SnowTech och SnoWest.

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Jag har inte förnyat min ännu. Tror inte jag gör det innan det blir ordning på det hela.
Alla skotrar har bara positiva sidor tydligen...

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Nästa vinter kommer jag att läsa tillverkarnas reklamblad, innehållet är i stort detsamma. Dock gratis.

(... jag vet jag vet, risken finns att jag springer på ICA och köper alla nummer av alla tidningar även nästa vinter... ;) )

gälk

Välkänd medlem
9 mar 2012
1.114
4
38
gve
Har inte heller förnyat, tycker tidningen blev sämre efter ägarbytet. Eller om det nu beror på något annat.
Sen tycker jag det har variit lite variation, tror dom testat bla switchback assaualt i tre tester...

Nalta

Välkänd medlem
27 jan 2011
357
0
16
Ja jag vet inte vad som hände med tidningen men alla tester i vintras har ju varit som att läsa ett produktblad från resp tillverkare. Från superbra förra året till astrist i år. Jag har sagt upp min prenumeration och nöjer mig med SnowTech och SnoWest.

Kunde inte sagt det bättre själv...

ume2

Aktiv medlem
4 nov 2009
66
0
6
Alfta
Håller med, jag kan inte förstå varför det aldrig finns några åsikter/recensioner som känns ärliga, varenda maskin kan ju inte va superbra å fulländad eller?