Summit 800 rev projekt

Vilken isrivare?

• [url]http://www.skoterdelen.com/isrivare-ralsen-p-23227.aspx?externalsearch=1[/url]

Röster: 11 84,6%
  • [url]http://www.skoterdelen.com/isrivare-p-21892.aspx?externalsearch=1[/url]

Röster: 2 15,4%

• Totalt antal som röstat
    13
  • Poll closed .

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.194
69
48
Skellefteå
Kom igen, mera updates, tycker det är alldeles för lite folk som moddar om Summitar, både Rev å Xp!

Blir grymt med en helsvart summit, men köp inga Powder Pro's, kör på C&a pro Mtx istället :)

snötoken

Välkänd medlem
2 mar 2012
1.159
111
63
tycker det är alldeles för lite folk som moddar om Summitar, både Rev å Xp!
Kommer en på min om jag inte tar mig en ny summit :)

Ont: Vad är priset på den där tunnelväskan? Såg intressant ut, tjoa till om du ska beställa så hade vi kanske kunnat ta samtidigt? Jobbar i gällivare så är ju inte så många mil mellan.

hampan

Aktiv medlem
15 maj 2012
64
0
6
Gräftåvallen/Sundsvall
Blir riktigt fint detta!
Om du är ute efter ett nytt baklyse kan jag tipsa om det som sitter på tex renegade 07. Jag köpte precis ett sånt till min renegade 04a. Har inte börjat modda dit det än men kan nog bli bra när det är på plats!

sk0gen

Välkänd medlem
18 jan 2011
469
1
18
Jokkmokk

Nu har jag fixat:
- Gps fäste
- "Dämpar skydd"
- Svarta styrspindlar
- meshtyg i framgallren

nu ska nå nya skidor införskaffas och isrivare ska köpas från skoter delen bara dom får in några på lager...
sen måste jag få igång min tempmätare som inte fungerar :/
Någon som vet hur man gör en moddad tempgivare så jag slipper att det ställer om tändningen när den blir varm...

sk0gen

Välkänd medlem
18 jan 2011
469
1
18
Jokkmokk

fixade vänster kåpa idag och la dit ventilation, vart riktigt nöjd faktiskt. :eyebrows:

nån som har nått tips på hur jag ska få dit en spade bak på tunneln?

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.624
99
48
Örnsköldsvik
Ja enklaste lösningen är väl att nita dit några L-järn (lr vad dom heter, sån man brukar kunna dra kabel på) och två rör emellan som stöd.
Fast då di verkar vilja ha lite snyggare stil hade då jag fräst till nått läckert fäste :)
Finns typ tusen exempel i alla Polaris RMK trådar.

sk0gen

Välkänd medlem
18 jan 2011
469
1
18
Jokkmokk
Har ju lagt in 12v uttag i skotern men det är ju växelström från dom där kontakterna jag drog in i uttaget :/ och har inget batteri som jag kan dra ifrån. Är det någon som vet vart jag kan köpa en likriktare?

Tack på förhand