Fel forumdel, men skriver här ändå... moderator hitåt

Status
Stängd för vidare inlägg.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Vet att detta är fel forumdel för detta, men jag kan inte skriva i någon som är "korrekt".

Kommer inte in på köp/sälj, allmäna, eller övrigt.

Står bara att sidan inte kan visas, vad beror detta på?

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.176
1.008
113
Stora Blåsjön
Funkar utmärk för mig, kolla så inte webbläsaren är i "offline läge". Fast då borde du inte kunnat gjort detta inlägg? märkligt...

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
jag har lika på flera olika trådar. Det konstiga är att jag kommer in via mobilen min inte på dom 3olika datorerna jag testat på.
"Inget ämne specificerat ...

" får jag som felmeddelande

Henkan81

Välkänd medlem
27 dec 2007
328
1
18
Sandviken
För mig funkar det om man kör Mozilla... Med Explorer funkar knappt nått. Ansvariga måste börja ta tag i alla problem snart annars kommer nog många dra sig vidare :(

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nu funkar det för mig då jag installerade Mozilla...men såhär får det ju inte vara....först visningsräknaren och sen när det skrevs om att dom skulle se över den så började det strula med att komma in på olika trådar.....

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Hade själv samma problem inatt, kom varken in på allmänna eller köpt/sälj delen

Har vidarebefordrat det till Ahlberg som är forumadmin

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Detta får jag alltid då jag klickar på nån tråd som inte funkar i explorer

snötoken

Välkänd medlem
2 mar 2012
1.159
111
63
Har haft samma problem tidigare med explorer, inte bara här, även på andra sidor. Använder google chrome nu och hittills har allt funkat för mig. Väldigt simpel webbläsare som är snabbare än både explorer och firefox.

W

Wettainen

Använder mig utav google chrome och det strular aldrig för mig.

Admin1

Snowmobile forumadmin
Administrator
Team Snowmobile
20 maj 2011
13
0
0
Hej,

VI är uppmärksammade på problemet. jag kan meddela att detta fel har uppkommit helt plötsligt utan att några förändringar skett på sidan, vilket gör felsökningen minst sagt klurig. Detsamma gäller för visningsräknaren. Vi jobbar på att finna felen, men felsökningen är tidskrävande och kräver att man tar hänsyn till mängder av parametrar.

Status
Stängd för vidare inlägg.