jo så kan de mycket väl bli, min freeride kom dock 2 veckor tidigare än sagt från början...Ja datumet brukar ju ändras, tyvärr oftast åt fel håll också.
Nja, det finns en väldigt viktigt funktion med bukskydd på Xp-chasssit.Jo jag har sett båda två på bild, men vi får se. Den smalare varianten känns nästan onödig då den ändå knappt skyddar nå. Blir mest för syns skull, nog för att det är det väl i alla fall
Är det någon som hört något om leveransdatum. Det enda jag fått höra är v.47
Hehe, ja det har jag själv varit med om på en Yamaha, kylaren blev som ett V. Men den höll som tur var så jag kunde ta mig hem. Men tungt gick det då kammarna tog i kylaren.Nja, det finns en väldigt viktigt funktion med bukskydd på Xp-chasssit.
Kylaren framför drivhjulen är nervikt på undersidan av chassit, ungefär under motorn.
Har man inget skydd så kan en uppstickande sten glida mot chassiplåten och sedan haka tag i kylaren och riva undan den... Been there, done that...
Så ett skydd av nåt slag är att föredra.
På Freeriden jag har nu har jag bara satt en tunn aluplåt på utsidan av allt, då finns det ingen möjlighet för en sten att haka tag...
Ja i Falu Borlänge trakten lär du väl få vänta till februari...o då leka i 3dm snö.Fy fan nu börjar de rycka i gastummen, vart är snön !!!
Från DooTalkJust went into an Open Houseat my local dealership and spoke to a BRP rep .I asked when my X would b shipped. He said casually, "We'll start building them in Early November." When my mouth gaped he explained some production line bs and then went into apologetic modewhen he saw my frustration. Apparently any XMs you've seen are dealer demos made in a limited fashion earlier in the season. So he said likely no delivery until first week of Dec.
This is crap. I see what they are doing, waiting until all orders are in so as to not over produce but they are cutting it a little thin i think. If riding conditions prevail without my new snowcheck in the garage i will be right torqued!
sen så skrev nån att det har brunnit i fabriken, om jag inte minns felLäser du vidare i den tråden på dootalk så sågar dom det påståendet.
Om det brunnit i fabriken så hade det nog stått lite överallt på nätet. Fick inte en enda träff när jag googlade.sen så skrev nån att det har brunnit i fabriken, om jag inte minns fel
Tur att man inte åker där dåJa i Falu Borlänge trakten lär du väl få vänta till februari...o då leka i 3dm snö.
Nej, inga 3dec. 10cm i Gördalen o 5cm i Grövelsjön. Nattens lågtryck hade tyvärr en Ostligbana via norrlanslusten. Nej, ska inte sabba tråden.Tur att man inte åker där då
Har tydligen snöat 3 dec i Drevdagen igår/idag ryktas de !
V.47-48 fick jag höra idag att dom kommer...
Vart handlar du ? Säter? Järbo?Tur att man inte åker där då
Har tydligen snöat 3 dec i Drevdagen igår/idag ryktas de !
V.47-48 fick jag höra idag att dom kommer...
Nejnej,det är absolut dom 2 sista handlarna jag skulle kontakta, du har Pm!Vart handlar du ? Säter? Järbo?
Vad menar du?Såg att de var tempmätare på 2013, någon som vet vart dom plaserat tempgivaren ?