Jajamensan, jävla pajas verksta!Säter?
Löste sig iafa körde maskin till Bohlins idag, inga konstigheter!
Jajamensan, jävla pajas verksta!Säter?
Tycker det skulle vart fixat för länge sen, på min 12a höll dem inte många mil, dem är ju tunna som satan,mina höll iallafall 85mil innan dom släppte, men man tycker ju att dekalerna ska sitta kvar så länge skotern går..
får ta och prata med ÅF och be dom fixa nya åt mig med, alt fixa ett bra pris på helt dekalkitt
Hur tunn är han då...?Tycker det skulle vart fixat för länge sen, på min 12a höll dem inte många mil, dem är ju tunna som satan,
Jag hade remmarna inkörda och klara innan vi åkte upp.ps. med andra ord Holm så höll dom 7,5mil för dig då 25 minus 10mil inkörning = 15/2= 7,5.
Diablo säljer schims till axeln för 50 kr st, behövs bara ett på axeln mot kedjehuset.Undra vad man ska schimsa med? Duger vilken bricka som helst? Min har käkat lite cord i yttersidan om jag nu inte minns helt fel. Ska ha lös sekundären och slänga dit dj-kit, kanske räcker för dom småproblemen...
Alltid utsidan.Vilken sida fransar sig remmen? Faktum är att fast sekundäraxeln förlängts så kan det behövas 3-4 mm schims för att få en bra linjering. Själv har jag schimsat min FR 146" -12 3 mm p.g.a lite gummirester på innerprimärskiva, får se hur det börjar ta sig. har dock inte haft nån onormal remförbrukning.
Min kändes tam tills inkörningen släppte men nu känns den som vilken 800 etech som helst!Har skrivit det förr i tråden, något är skumt med mappen på 13 eller så är det fjädrarna i rave portarna som e på tok för mjuka!?
13 känns som en moppe mot 11! Från början asså.
Jag vet inte till hundra procent.. Körde ju med olika variator setups i princip varje gång jag var ute... Men jag upplevde varv förändringar en av dagarna.... Men då jade jag en nästan ny 391 på?? Sen jämnför jag med 11 freeride, den hade ju mindre matta att dra runt, men den gick på varvstopp ögonblickligen på något annat klick än 1 el 2 som org. Och var mycket känsligare på vad jag kastade i för grejer, den här var seg vad jag än gjorde... Men jag hann aldrig börja vikta av.. Just pga. Det sjuka vrid som fanns på 11.Min kändes tam tills inkörningen släppte men nu känns den som vilken 800 etech som helst!
Din hann aldrig gå ur inkörning innan du sålde va?