Om de passar så kommer du dock tappa effekt, brukar vara mer mottryck på lägre kubik nämligen!Passar en slutburk som suttit på en Skidoo MXZ 800 01 till en Lynx Enduro 700 -02 ?
ok...får man väl ta då! Kan ju inte vara många hästar man tappar!Om de passar så kommer du dock tappa effekt, brukar vara mer mottryck på lägre kubik nämligen!
Vad blir funktionen om du tappar ett antal hästar. Grejer byter man för att få bättre prestanda. Inte sämre.ok...får man väl ta då! Kan ju inte vara många hästar man tappar!
Vet du om man måste byta munstycken?
Jaja märks att det är många som är "anti slutburk"! =)Vad blir funktionen om du tappar ett antal hästar. Grejer byter man för att få bättre prestanda. Inte sämre.
Folk monterar större fälgar på bilen, vilket ger sämre prestanda, och möts av hyllningskörar. Om han vill montera en slutburk låt han göra det.Vad blir funktionen om du tappar ett antal hästar. Grejer byter man för att få bättre prestanda. Inte sämre.
Nu var det inte ljudet dom framförde åsikter om, utan att han monterade något som försämrade prestandan.Men fälgarna lever inte satan och irriterar alla i omgivningen.
Att montera en slutburk.......och dessutom tappa effekt måste vara bland det dummaste jag hört.
Ska du nu ha en burk som lever om köp iaf en som åtminstone inte gör skotern sämre.
Eftersom han är beredd att ta några en förlust på några hästar så är det kanske inte prestandan utan ljudet han är ute efter? Alltså är syftet inte att få fler hästar utan att få ett, enligt honom, roligare ljud.Men syftet med att köpa större fälgar är ju inte att öka prestandan, snarare att göra bilen snyggare.
Köper man en burk tjänar du oftast lite vikt samt att tillverkarna påstår att effekten ökar.
Så syftet men ett sånt köp förutom det supercoola ljudet är väl att öka prestandan?
Varför köpa en sak som har precis motsatt effekt mot av vad det är meningen att den ska åstadkomma.
Nåja back on topic