Ja mattan är också från m800 -12 powerclawFörstår suget efter snö, ingen annan i min familj förstår mig...Mera snö till folket! Din maskin kommer bli mäktig! Vad är det för matta?
Jag får väl banta !:bigsmile:Finns en viss risk att fjädringen kommer bottna väldigt ofta då RXen är betydligt mer baktung än den AC-modell som boggien kommer ifrån.
Monterade själv en AC-boggie i gammelRXen som jag har.
Är helnöjd då ProAction som den modellen hade inte är riktigt superbra.
Kommer tomten till julKommer du hinna till det vita guldet?
Förra vintern var ju kass? körbart i mitten på december, dåliga isar och kort säsong. Iaf i Piteå, och så stor skillnad är det inte mot luleå? :bigsmile:Kul projekt!
.. apropå de vita guldet, vi kommer knappast ha en lika fin vinter i i i Luleå som ifjol, så super bråttom behöver du nog inte ha, men ta mer bilder av projektet!
Exakt, spöregn och gröna gräsmattor den 10 dec i Sävast inte en flinga... Året före var det precis tvärtom tidiga isar och svinkallt från oktober. Ifjol fick vi även årtusendets skare, det hade vi inte haft på flera år... (många motorer som gick varma)Förra vintern var ju kass? körbart i mitten på december, dåliga isar och kort säsong. Iaf i Piteå, och så stor skillnad är det inte mot luleå? :bigsmile: