Släpvagnsbygge boggievagn

MatsT

Välkänd medlem
16 sept 2008
2.971
6
38
Östersund/Lugnvik/jämtland/offerdal
Vill sälja mitt bygge ,byggt på boggievagns chassie nya bromsar på en axel ,nya vajrar ,baklysen som 4p vagnarna ,positionslyktor i led utförande ,nya yokohama dubbdäck på fondmetalfälgar ,skärmar i rostfritt , flaket är 4.50cmx 2,14 brett med riktig flakplyfa .

Kvar att göra regbesikta och montera lastöglorna ,allt finnes för att göra klar vagnen.
Pris 8000kr

Vagnen kommer så småningom läggas ut på blocket
Regnr
KSP197

MatsT

Välkänd medlem
16 sept 2008
2.971
6
38
Östersund/Lugnvik/jämtland/offerdal
Står just nu i Rönnöfors fast blir det nån som är riktigt intresserad så kan jag ta med den in till östersund,har bilder på den någonstans på en lös hårddisk men skicka över din mail så kan jag maila över dom om jag hittar ,annars får morsan skicka några mms bilder till mig

AlexA

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.356
0
16
har du kollat så att märkbrickan på dragstången (bredvid kulhandsken) överensstämmer med märkbrickan på bomsarna? alla bokstäver/siffror måste vara helt synliga utan skador vid en regbesiktning, annars går den inte igenom ...
det fick jag lära mig den hårda vägen =/

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
har du kollat så att märkbrickan på dragstången (bredvid kulhandsken) överensstämmer med märkbrickan på bomsarna? alla bokstäver/siffror måste vara helt synliga utan skador vid en regbesiktning, annars går den inte igenom ...
det fick jag lära mig den hårda vägen =/
Då hade du otur... mina brickor var blästrade till oigenkännlighet. Dom släppte ändå igenom släpet utan att tveka.

Sorry för ot...