Söker råd och tips angående iq 600rr

Gellner85

Ny medlem
7 sept 2012
4
0
1
Tjena. Ska ev byta till mej en iq 600rr http://www.blocket.se/vi/42416387.htm

Duger en sådan skoter åt mej som inte har planerat att köra på crossbana men har tycker om att hoppa men inte på samma nivå som proffs.
Men det kommer väl även bli mycket fjäll körning å någon vanlig skoter tur med lite korv grillning. :p så duger denna skoter åt en vanlig kille som mej.
Är dom lätt att underhålla och skapligt stryktålig?

Tackar på förhand för alla svar :)
//Andreas

kronan

Aktiv medlem
26 nov 2011
64
1
6
Helt klart att dom duger till det, måste säga att dom är ruskigt stryktåliga och lätt skruvade =)
Köp Köp

Gellner85

Ny medlem
7 sept 2012
4
0
1
Hehe , prata med en polare som jobbar på polaris å han tyckte att jag skulle skaffa en iq men han tyckte att jag ska slå till på en R. mycket värre motor sa han så ska ta å leta mej en sån :)

Freddson

Välkänd medlem
6 mar 2009
1.018
0
36
Vaplan
En bra å billig mod=Borra/kapa ur fotstegen imellan förstärkaren så blir de mindre snö på fotstegen,korta av spindlarna ,Så blir det en kanon skoter .kolla bestyckning går fett original.

kronan

Aktiv medlem
26 nov 2011
64
1
6
Hehe , prata med en polare som jobbar på polaris å han tyckte att jag skulle skaffa en iq men han tyckte att jag ska slå till på en R. mycket värre motor sa han så ska ta å leta mej en sån :)
Känner man att man behöver en renodlad race maskin, så ska man så klart ha en sån, men i mitt tycke är RRen en bättre maskin för icke tävlande folk (en som har haft båda)