Den blir nog kanske till salu någon gång under vintern när jag känns klar med denSatans j**** vad rå den blev, den vill jag ha!
Finns nog några Goproklipp som jag skulle kunna klippa ihop om jag får tid överhar du nå filmer när du kör? hade varit skojj att se
btw sjukt rå!
Nej den finns nog inte på Jula, den köpte jag på internet. Någon sida för bilstyling tror jag att det var. Böjbar, vattentålig, vit och 60-70cm lång, 12 volt. Kostar runt 200:- tror jag.vart köpte du diodslingan? såg den inte på jula
Jo IQrutan passar men den kostar 1200:- att köpa ny hos Polarisåterförsäljare och det kändes lite omotiverat kanske. Är på jakt efter en begagnad men verkar svårt att få tag på...Snygg!
Får du dit en ruta? Tror faktiskt den skulle se ännu snyggare ut då.
Jag har övervägt det. Satt faktiskt en hemmagjord ruta på huven när jag köpte den, men den var så skabbig (syns på tidigare bilder i tråden). Hade helst haft en originalruta, så man får "vecket" i mitten av den. I mina ögon gör det stor skillnad, rent estetiskt.Skaffa lite 2mm makrolon eller lexan och gör en egen ruta. Är ju ingen direkt avancerad form på en IQRR ruta =) Frän skoter för övrigt!
Läst någonstans att han köpte den på blocket för något år sen, tänkte bara tipsa om att det ligger en sådan på blocket nu om du nu letade efter en sjäv.Jag tror faktist att det här är den snyggaste sotern jag någonsin sett!
J*vlit bra gjort! Men jag tänkte även fråga vart du hade fått tag i huven?
Jag tror faktist att det här är den snyggaste sotern jag någonsin sett!
J*vlit bra gjort! Men jag tänkte även fråga vart du hade fått tag i huven?
Haha den ingår! Original också, för den delen.Det var ju den där huven då...