polaris rmk riser bag

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
Jag prova den men gick tillbaks till min AC styrväska istället (Helgerån men rätt storlek) men klumpig är den inte på styret för den är väldigt liten. Vad har du tänkt att förvara i den ?

Tycker igentligen inte om att köra med styrväska då det känns mer slimmat utan men man måste ju få med sig lite saker å....
 

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
Jag prova den men gick tillbaks till min AC styrväska istället (Helgerån men rätt storlek) men klumpig är den inte på styret för den är väldigt liten. Vad har du tänkt att förvara i den ?

Tycker igentligen inte om att köra med styrväska då det känns mer slimmat utan men man måste ju få med sig lite saker å....
okey jadu vet inte hur mycket den rymmer står bara 4,7liter men det blir det nödvändigaste iaf typ stift o verktyg mm ska prova köpa den var inte så dyr endå så :)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.123
954
113
Stora Blåsjön
okey jadu vet inte hur mycket den rymmer står bara 4,7liter men det blir det nödvändigaste iaf typ stift o verktyg mm ska prova köpa den var inte så dyr endå så :)
Stift och de nödvändigaste verktygen ryms utmärk i väskan bakom variatorskyddet (sitter redan monterat original)
Googels och hanskar är bättre att ha i under huven väskan ovanför ljuddämparen så får du värme till dom.
 

Niseye

Välkänd medlem
5 dec 2011
519
1
16
Västernorrland
Jag har kört med styrväskan hela säsongen. Jag tycker den är bra, men räkna inte med att få i allt för mycket.
Jag hade oftast med filmkameran där i, nån snickers och en burk redbull eller liknande.

Goggles kan bli på håret, (kan gå) men jag provade aldrig. Jag hade mina i underhuvsväskan ist.
Det går inte att få i en 50cl petflaska i den iaf.
 

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
Stift och de nödvändigaste verktygen ryms utmärk i väskan bakom variatorskyddet (sitter redan monterat original)
Googels och hanskar är bättre att ha i under huven väskan ovanför ljuddämparen så får du värme till dom.
okey det kan ju vara bra att veta :)
 

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
Jag har kört med styrväskan hela säsongen. Jag tycker den är bra, men räkna inte med att få i allt för mycket.
Jag hade oftast med filmkameran där i, nån snickers och en burk redbull eller liknande.

Goggles kan bli på håret, (kan gå) men jag provade aldrig. Jag hade mina i underhuvsväskan ist.
Det går inte att få i en 50cl petflaska i den iaf.
okey blir inge stora saker som rymms i den men ska också ha en undersätet bag från snowsolutions som rymmer mer :) sen ska man nog prova underhuvenväskan till gogglesen :)
 

Snöån

Välkänd medlem
14 mar 2006
720
1
16
Dalarna
med väska under sätet och under huv så klarar då jag mig och så slipper man styrväskan som man endast får i småsaker i .... eller så får du kolla efter annat märke/modell på styrväska
 

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Tycker väskan är perfekt, har telefonen, plånboken och min contour i främre facket och i det andra nån chokladbit och liten flaska med vatten.
 

MikalJonsson

Välkänd medlem
21 feb 2006
626
0
16
Tycker också den är helt perfekt. Har telefon, plånbok, astmasprayen, nån chokladbit, och mössa i den.