Slednez "Back to the sandbox" ute

Slednez mon

Aktiv medlem
12 sept 2010
98
0
6
Luleå
Tjosan!

Lite lagomt sent då releasen var den 28e september , men här kommer årets produktion av oss i Slednez.

Året började dåligt för dom flesta av oss med haverier och skador, men vi tog igen det med diverse resor där det filmades friskt.

Glo och njut!
och ge gärna en kommentar på filmen!
http://youtu.be/AB6MTytIwJM?hd=1

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
Nej men man är troligtvis 15-17 år om man tycker det är häftigt när någon dricker öl.

Därför gissade jag på 15!

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
29
Dvärsätt
Älskar filmen! Riktigt roligt att det finns ambitiösa, unga och duktiga killar som gör "riktiga" skoterfilmer! :)

Kunde dock ha varit 20 minuter längre ;)

krillemannen

Välkänd medlem
30 nov 2011
192
0
6
Gällivare
Kollade precis klart den på youtube. Riktigt underhållande :bigsmile: riktigt skön rulle! Som ogge95 sa, den borde vart längre :bigsmile:

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Vidgren och _Marcus: Chilla. Jag tror att _Marcus bara menar att det är kul att öl ibland dricks naturligt och okonstlat. Inget skitsnack om dyra finöler och avancerad alkohol utan en billig burköl som dricks tillsammans med goda vänner under en trevlig skruvarkväll i garaget. Ruffriders har aldrig ett avspänt förhållande till alkohol utan varje gång det dricks i de filmerna så är det redbullvodka, ravefest och snorta lite kokain från en ipad 3 innan de slaskar till en strippa på skinkorna.

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
Vidgren och _Marcus: Chilla. Jag tror att _Marcus bara menar att det är kul att öl ibland dricks naturligt och okonstlat. Inget skitsnack om dyra finöler och avancerad alkohol utan en billig burköl som dricks tillsammans med goda vänner under en trevlig skruvarkväll i garaget. Ruffriders har aldrig ett avspänt förhållande till alkohol utan varje gång det dricks i de filmerna så är det redbullvodka, ravefest och snorta lite kokain från en ipad 3 innan de slaskar till en strippa på skinkorna.
Var finns "gilla" knappen =)