hur raderar jag mina ämnen??

gälk

Välkänd medlem
9 mar 2012
1.114
4
38
gve
Igår väl inte? Går bara ta bort och redigera ett par timmar efter man skapat ämnet/inlägg.
Väldigt dåligt i mitt tycke

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
varför ska du radera trådar då? Har du skrivit/startat något du inte kan stå för ? i värsta fall får du väll göra en ny användare..

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Va fan vad dåligt!!ja de håller jag verkligen med om

Vad har du för motivering ?, detta är ett forum inte en chatt

En av fördelarna med ett forum är att man kan söka och förhoppningsvis hitta någon som har haft samma problem och på så sätt hitta en snabb lösning.

Känner du att du inte vill stå för vad du skriver föreslår jag att du tänker efter en extra gång innan du skriver.

Doo

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.350
1
38
projekttrådar och köp/sälj borde verkligen kunna redigeras av trådstartaren, en lång projekttråd kan bli så mycket bättre med en innehållsförteckning.

Jonte96.

Välkänd medlem
23 nov 2010
1.498
1
16
Vilhelmina, Åre
Tycker absolut inte att en hel projekttråd blir bättre med bara en innehållsförteckning!
Dock borde man kunna söka i tråden och då kan man ju göra en innehålls förteckning...

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Tror inte försäkringsbolag kollar det här forumet så noga för ett bedrägeri på en gammal skoter så du kan nog vara lugn.

chevelle66

Välkänd medlem
10 feb 2010
327
11
18
Rävvåla
Nej det var inte det!och har verkligen inte skrivit nått ja ångrar Haha!utan vill ta bort en tråd på bytes då ja nu bytt bort bilen mot en skoter!!så tyckte att de var onödigt att det var kvar bara