Jag tror inte kartan går så långt ner ännu men det kommer nog under säsongen.Jag hittar inte ett ända av förbuden runt åre komun där jag brukar köra så lite inte blint på den kartan.
Skoterförbud ? NEJMen fan va skoterförbud det är överallt i västerbottens fjälltrakter :/
Det där får du nog utveckla...Skoterförbud ? NEJ
Förbud mot att köra vars man vill och hoppa runt och tokgasa? JA
Det är väl så man ser ut när man är ute och åker?Lapparna bränner iaf runt med sina skotrar på förbudsområde, så monterar man renskinn på dynan, ett lasso fastsurrat på styret, ingen hjälm och ser allmänt sur och bister ut så går det nog bra att köra lite varstans
Jag har varit i kontakt med Kartman och tydligen är förbuden för Åre och Funäsdalen på gång inom snar framtid.Jo delar av renfjäller har förbud men sen är det förbud runt hela åre skutan ut över huså och bort över hur långt som hälst så den kartan är inte ricktigt uppdaterad på förbudena häller.
Har skickat massor med leder till karman kartan men orkar inte skicka förbudena eftersom jag har problem med min gps så jag ändå inte kan se dom själv...
Vid senaste uppdateringen från Kartman medföljde bl. a. förbudsområdena för Åre, Funäsdalen och Lofsdalen men jag har själv inte uppdaterat och kollat.Jo delar av renfjäller har förbud men sen är det förbud runt hela åre skutan ut över huså och bort över hur långt som hälst så den kartan är inte ricktigt uppdaterad på förbudena häller.
Har skickat massor med leder till karman kartan men orkar inte skicka förbudena eftersom jag har problem med min gps så jag ändå inte kan se dom själv...