Hej!
Köpte mig en 600 e-tec -09a här för 1 månad sedan och såg redan vid köpet att bromsljuset inte fungerade, verkade lysa hela tiden.
Tänkte bromsljuskontakt alt. lampa.. så prutade lite på de + lite annat så gjorde en bra deal tyckte ja
Bytte lampa idag men ingen skillnad såklart, nästan väntat iofs..
Bromsljuskontakt nästa då eller vad tror ni?
Är bilmeck och bytte nyss bromsljuskontakt på audin min då bromsljuset lyste hela tiden. Men hur sitter den på skotern, ser ut att sitta uppe i handtaget men kollade inte så jätte noga mer än att de såg ut som om den satt i själva handtaget o man byter allt eller?
Bränslemätaren såg jag faktiskt inte först idag att den var trasig.
Nivå lampan lyste och nivån visade absolut 0 på skalan.
Tänkte väl att de bara var väldigt med lite sås i..
Fyllde på med 10l och efter typ 8-9liter påfyllt så var de ända upp till tanklocket.
Okey, kanske är lilla tanken på denna då tänkte jag?
Även om den såg väldigt stor ut och borde rymma 40l lätt..
Drog igång skotern och till min förvåning visades de fortfarande 0 på staplarna och bränslelampan lyste. Vad tror ni om detta?
Finns de någon säkring som kan ha gått eller är de bara ta och köpa en ny bränslenivå givare, alt. kontakt som åkt isär möjligtvis?
Isåfall var sitter den?
Tack på förhand!
Tipsa gärna om var ni tycker de är bäst att handla med
Mvh Tobbe
Köpte mig en 600 e-tec -09a här för 1 månad sedan och såg redan vid köpet att bromsljuset inte fungerade, verkade lysa hela tiden.
Tänkte bromsljuskontakt alt. lampa.. så prutade lite på de + lite annat så gjorde en bra deal tyckte ja
Bytte lampa idag men ingen skillnad såklart, nästan väntat iofs..
Bromsljuskontakt nästa då eller vad tror ni?
Är bilmeck och bytte nyss bromsljuskontakt på audin min då bromsljuset lyste hela tiden. Men hur sitter den på skotern, ser ut att sitta uppe i handtaget men kollade inte så jätte noga mer än att de såg ut som om den satt i själva handtaget o man byter allt eller?
Bränslemätaren såg jag faktiskt inte först idag att den var trasig.
Nivå lampan lyste och nivån visade absolut 0 på skalan.
Tänkte väl att de bara var väldigt med lite sås i..
Fyllde på med 10l och efter typ 8-9liter påfyllt så var de ända upp till tanklocket.
Okey, kanske är lilla tanken på denna då tänkte jag?
Även om den såg väldigt stor ut och borde rymma 40l lätt..
Drog igång skotern och till min förvåning visades de fortfarande 0 på staplarna och bränslelampan lyste. Vad tror ni om detta?
Finns de någon säkring som kan ha gått eller är de bara ta och köpa en ny bränslenivå givare, alt. kontakt som åkt isär möjligtvis?
Isåfall var sitter den?
Tack på förhand!
Tipsa gärna om var ni tycker de är bäst att handla med
Mvh Tobbe