Startar KNAPPT

Freddson

Välkänd medlem
6 mar 2009
1.018
0
36
Vaplan
Måste öppna upp så du kommer åt munstyckena oxå, å har du förgasarna borta så kommer du åt soppa pumpen

Xipper

Medlem
3 dec 2012
40
0
1
okej låter som att det blir en del skruva, tar en titt på det imorgon, tack för tipsen!

Freddson

Välkänd medlem
6 mar 2009
1.018
0
36
Vaplan
Skulle även råda dig att skruva lös insugsgummina å kolla igenom dom riktigt,å när dom e lös så kolla upp reedsen oxå så att läpparna tätar eller att dom int e slitna.

Xipper

Medlem
3 dec 2012
40
0
1
Problemet är det, att jag gick ut o kolla nu, vet knappt vart jag ska börja skruva :/ e så ovan, får kolla om jag hittar nån som e duktig på att skruva!

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Problemet är det, att jag gick ut o kolla nu, vet knappt vart jag ska börja skruva :/ e så ovan, får kolla om jag hittar nån som e duktig på att skruva!
Det ser alltid omöjligt ut i början. När du väl har börjat så går det som på räls, tro mig!

villkatta

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.224
6
38
58
Täfteå, Umeå
Jag tycker du ska kontakta säljaren.
Be honom komma och starta skotern då den är kall. Det är en vanligt knep att varmköra skotern inför en visning. Är skotern varmkörd när man kommer ska man vända om.

Får han igång den enkelt så lär du dej knepen. Går den inte igång enkelt får han förklara sig. Låta köpet gå tillbaka eller laga tycker jag.