Det är långt borta innan race maskinerna visas, det är väll först vid Haydays.E de nån som har sett om de kommer ny race maskin för 14 eller kommer de på nya dekaler på iqr'n??
jo ingen som tjuvkikat på priserna o vill säga det här?Imorrn kommer priserna...yay!
Det där är inte den officiella 14 maskinen, det där är ju en team kittad enduro räser.Bild ute på Polaris sida på facebook, måste ju vara IQ-R -14, högrutan förhindrar nog snö och issprut om man ligger dåligt i fältet
Nu var ju det där inlägget mer skämtsamt menat, vilket jag trodde "wink-smileyn" skulle förtydeliga.Det där är inte den officiella 14 maskinen, det där är ju en team kittad enduro räser.
Fast nu ser inte jag nån "wink" smiley i ditt inlägg så då är det svårt att veta hur du menar. Har sett flera som länkat den bilden och på allvar trott att det är -14 iqR så som sagt inte lätt att veta.Nu var ju det där inlägget mer skämtsamt menat, vilket jag trodde "wink-smileyn" skulle förtydeliga.
Nej webläsaren i telefonen ville inte visa smileys bara men nu har jag bytt tillbaka till gamla läsaren så nu ser jag domBlind?
Den finns ju i både orginalinlägget och det du citerade.