då har man fått glada nyheter pro rmkn 163 böjar levereras nästa vecka 155 kommer lite senare men det är ju osett än
ska du ha polaris nya båge eller blir det eftermarknads?Nu ska jag bara montera annan båge bak och block off plates! Sen kan det få snöa så in i :evil::madgrin::madgrin:
Hur nödvändigt är dessa blockoff plates på dessa skotrar?
Jag monterar dem mest för att vara på säkra sidan!Jag tänkte montera dessa då jag läst om att vissa hade problem,men jag har då inte märkt av något på två säsonger så jag skippar nog det.
Möjligen om man är extremåkare och bara kör i djuuup pudersnö att det behövs men för mig som kör blandad körning utanför spåren hela tiden har det då inte behövts.
Helt onödigt skulle jag säga. Har inte märk något behov på mina 2 år med maskinen och inte hos mina kompisar heller.Hur nödvändigt är dessa blockoff plates på dessa skotrar?
Finns det svenska återförsäljare? Testade googla lite snabbt men hittade inget.finns riktigt snygga både bågar bak o fram från dan adams kolla här
Nepp men går att beställa från www.sledsolutions.com dom skickar till Sverige dom skriver även ner värdet så blir mindre tullFinns det svenska återförsäljare? Testade googla lite snabbt men hittade inget.
Grymt snyggt!! Måste kolla närmare på!finns riktigt snygga både bågar bak o fram från dan adams kolla här