Polaris 2014

Davajn

Välkänd medlem
19 dec 2012
1.987
266
83
Skellefteå
www.instagram.com
HenkeEdge Nytt år, Nytt lull-lull ;)

Har också fått hem Askers framvagn å stötfångare, sedan måste jag leta redan på Big's bakre stötfångare som jag har liggandes nånstans!

Framvagn, stötfångare, fotsteg, boggiskenor m.m skall pulverlackas i rött å vitt!

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken

Har också fått hem Askers framvagn å stötfångare, sedan måste jag leta redan på Big's bakre stötfångare som jag har liggandes nånstans!

Framvagn, stötfångare, fotsteg, boggiskenor m.m skall pulverlackas i rött å vitt!
:p Nice.. (torkar lite dreggel).

Tomten har kommit tidigt iår ser jag, haha. Nu hoppas vi på mycket fluffigt vitt i vinter.
Men skippa röda lacken så låter det helt perfekt.

bonkarn88

Välkänd medlem
13 aug 2011
418
1
16
jämtland

Kul att se att det inte sitter fast för vissa ! :) kostar inte Fox kitet typ 22 tusse? själv så är jag snart klar med min skoter med! Blev rött/blått/vitt ! Blir kul å se hur färgen sitter på fotstegen! :)

ChrisGoransson

Välkänd medlem
6 dec 2009
636
1
16
för nära kusten
Haha jävla sköning :p

Dom dämparna ser mys ut.... Själv fick jag nöja mig med fjolårets burandt boggiekit... Men dom där framdämparna ser intressanta ut... Dock funderar jag på dom utan returjustering för att spara lite stålar.. Dumsnålt kanske... Vad fick du punga för FOX frontarna? :) kan ta de i pm om du vill!

Ps snart vill jag se en bild på en turbosnäcka ;)

larsson88

Välkänd medlem
23 feb 2012
354
0
16
Piteå
Kan svara på den frågan då jag beställde i samma veva. Blev väl runt en tusenlapp billigare än om man köper direkt från Sverige. Har också Askers framvagn och frontbumper och Big's bakbåge som ska lackas i matchande färger med mitt nya färgtema :)

Lappen_

Välkänd medlem
28 dec 2011
350
0
16
Arvidsjaur

Hehe ha du tänkt nöta mycke rem i vinter;)

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Har ju 163" som har röda kåpor som jag vart väldans förtjust i. Så kommer nog mixa in lite rött :)
Hehe, ja kör på rött då =)

..då syns inte eventuella blodfläckar heller när man river sig på fotstegen. (Notera att jag inte skrev "om") ;)

prormk163

Välkänd medlem
10 jan 2012
1.658
7
16
Pajala

Rolig samling grejjer:bigsmile: vad är det för matta?

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
Dendär skulle jag aldrig montera då den är helt odämpad mot chassiet, jag har monterat slp:s arm på min turbomaskin + min egna på andra sidan. Fördelen med slp armen är att den kör med samma typ av arm som sitter på iq racern.
Tja, det var bara ett litet tips, har inte så stor koll på polaris. :)

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
Var in och pratade med min lokala återförsäljare idag. och rmk assault kommer att levereras i rött.
Hur det sedan blir med SWB Assault är inte säkert ännu. min ÅF menade på att det inte är säkert att SWB också kommer i röd eftersom att dom har ett annat modell nummer. dom är dessvärre inte levererade ännu så ingen vet riktigt än om dom kommer i "rätt" färg eller inte. det återstår att se när dom börjar dimpa in.
Bara hålla tummarna att SWB kommer med röda skenor och rätt färg.