Ok, det jag menade var högsta utv. 19/44 är lägre så det är ännu bättre! Men då måste du ha längre kedja!! Hade problem att hänga dit en ny på 19/43..19/44 är max, finns det fördelar med att gå ner ytterligare? Funkar det utan kedjebyte?
Ok, det jag menade var högsta utv. 19/44 är lägre så det är ännu bättre! Men då måste du ha längre kedja!! Hade problem att hänga dit en ny på 19/43..19/44 är max, finns det fördelar med att gå ner ytterligare? Funkar det utan kedjebyte?
Så med andra ord så slänger du på en ny rem å håller stålet från första sekund?Hehe! Jo de e ingen Tuoring heller!! Och där vi kör är det inte sällan bottenlöst puder, du kan ju prova å smyga dej fram då! Nä då är det 50/50 som gäller alltså allt eller inget!
Man ska ju inte va elak, men Org setup och remmar håller finfint då dottern är ute och åker (hon är 5år)
Bra feedback! Fler som har dåliga erfarenheter av 809! Vilket år var detta!? 12 eller 13?? Kan ju va så att även Ultimax ändrar kvalitet!!Provade på min 12a.en xs809, körde in den strax över 10mil, några fulgas klättringar upp för en rågång, så small den klockrent rakt av, ingen fransnlng...
Kanske var ett dåligt ex., men törs då inte prova nå fler såna remmar.
Sent 2012 ska man defenitivt passa sej för då det var försäsong 2013 PROn börja käka rem här i Sverige!!Vilka 3211115 remmar har bäst kvalitet?
Dom nya som tillverkas nu eller någon som har något år på nacken?
Är ju inte bara polaris som fick problem ifjol, även många Yamaha, å det är samma tillverkare på deras remmar!Sent 2012 ska man defenitivt passa sej för då det var försäsong 2013 PROn börja käka rem här i Sverige!!
Jag tror dock att vi har börjat använda maskinerna på ett annat sätt, i och med slednecks och burandts filmer.. Så egentligen tror jag inte ett skit på att det är dålig tillverkning!!
Det är mitsuboshi som tillverkar remmarna även till arctic tror jag! Men iaf killarna på NTC säger att he vart mer problem under fjolåret! Och på polarisremmarna så märker jag skillnad, dom nya 115 poppade hela tin men en gammal 080 höll längre!Ok! Då finns det ju ett samband!! Kan du länka till något bevis!? För dom är då inte lika i uppbyggnad! En yammo är fan så mycket styvare.
Eller har du bara blivit fetinsåg presis idag hur jävla bra RTR kittet funkar 3dm blötföre ställde sig min 163 rätt upp på plan backe skitkul haha det gjorde aldrig min förra 163 med orginalvikterna dock vet jag det inte är nån fördel när man klattrar