Kör med WRP-dynan på min ProRmk, en av dom absolut bästa tillbehör jag någonsin betalat för!Du har ju Wasatch Recreational Products dynan om du nu inte har sett den tidigare?
http://www.wr-products.com/products/2012-pro-climb-m-pro-cross
Provade du en filékniv och smörjmedel?Provkörde m dynan 5 mil men helt galet hög kändes den för en som kan gå rak i en gammal kornbod, så nu har ja satt sågen i dynan och bestämt mig för att knåpa ihop nått själv och blir de helt galet får väl sadelmakarn ta hand om den i sommar, har sänkt den ca 5cm i framkant och 3 i bakkant men vilket otroligt svårt och bökigt jobb! Skulle ju ite direkt rekomendera någon att prova på sin m- dyna som inte har en extra dyna eller backup plan:wondering: såg ju väldigt lätt ut för han som hade gröpt undersidan sen häftat ihop igen men hur han fått till de så de håller i framkant framgår ju inte riktigt! Jag tror de här slutar med att man har en dyna som ser ut som ett lapptäcke
Är den alltså så hård som det sägs..?Kör med WRP-dynan på min ProRmk, en av dom absolut bästa tillbehör jag någonsin betalat för!
Den är inte för touringåkning kanske, men funkar att sitta på vid ledkörning-och helt underbar vid sidan av leden.
Väääääldigt prisvärd för ca 3500 inkl frakt, tull och hela skiten.
Jag körde men dyna med lamellskiva på rondellen, smutt som fanJa körde med filekniven och de gick bra att skära blir lite vågigt så man måste nog stoppa lite mjukare skum på toppen för att slippa knölar, sen batteri facket blev ett ända stort hål som ja limmade in skum bitar i! Mitt överdrag på dynan va de flera sprickor i så jag har knåpat ihop ett helt nytt överdrag, jag är fortfarande skeptisk till mitt lilla projekt