varifrån har du beställt drevningen? pris? arctic cat och kgk är verkligen ett ruttet släkte som inte fixar maskinerna omg! vet dom inte vad problemet är så ska dom börja sälja/tillverka nånting annat än skotrar tycker jag..Har också hört rykten om att det kommer en recall på bussning och drevning till 19/50.. Har själv beställt 19/50 drevning och 2st 086 remmar som ska testas, 086 remmen ska vara lite längre. Dock kör jag en M800
jag hade in min skoter först då va det en bussning.Jag vet inte vilken av bussningsbytet som kgk snackar om .
Men i mitten av februari har A-c usa testat en hel vecka i Canada olika lösningar.
Det blir tydligen bussnings byte till samma som 2014 , nåt carbon liknande material.
Det pratas om annan drevning oxå.
Den veckan smällde de remmar till höger å vänster .
Även en annan rem 086 talas det om kanske lite hårdare motor kuddar oxå.
Dom kommer att fixa detta frågan är bara när.Dom var inte glada över den här situtionen
Det är på 4-taktare luftintaget på vänster sida när du står på skotern...Någon som kan förklara exakt vars ni borrat upp luftintaget?
Precis så är de för mig. Ingen förbättring!jag hade in min skoter först då va det en bussning.
Gång nr 2 blev det entill bussning.
Gång nr 3 blev det nya bultar rullar samt att det blev testat med rem 048
Gång nr 4 va bara att ta ut nya remmar tills felet är lagat....
Fick höra av ÅF idag att dom inte kommit på en lösning än....
Det blir dyrt för A-c.....
japp... du sa det... bli ju som lite förban*ad....plöjer ju ut några kronor då tycker man ju att det inte ska j*vlas..... köpte ju nytt för att slippa j*vlasPrecis så är de för mig. Ingen förbättring!
Vars har du handlat? Yngvesson?
jag ä på 7...... äre yngvesson's för du å? fått nå kompensation?Ligger nu på 9 remmar på 195 Mil! Sista här var bara ogjort att man flög över styret och fick skotern över sig. Så jävla förbannad!
så låter det då inte om man ringer runt... och lingrens har då förlorat mitt förtroende... man skulle se/provköra en skoter komme dit och konstaterade att den hade ju skurit.... samt mattan va slarvor och chassi va knäckt hade blivit låvad ett bra köp...Verkar vara från maskin till maskin. Min har inte tagit en enda rem på mina 119 mil. Inga ledmil heller utan jag har klättrat och kört i lössnö. Visst har den gått lite efter leden också men det är inte många mil.
Det är 082 på 1100turbo.jag har stoppat på en 86 på min skoter fick den av lingrens, han sa att arctic cat har testat den och att den blir inte lika varm som 84, jag har bara kört 10 mil med min så få se.
jo jag vet och det är 84 på min men med några schims så passar denDet är 082 på 1100turbo.
ja men den håller inte....jo jag vet och det är 84 på min men med några schims så passar den