kan det ha stått rev limit? det betyder att den har gått upp till varvstoppet. hände mig några gånger under inkörningsperiden.fick en kod idag rave limit eller liknande ??? någon som vet vad den betyder ??
Den frågan hör inte hemma i detta ämne Fråga på polaris tråden Hehe närå men tror nog att dom fått till 800 nu rätt bra så borde vara lugnt. Den har ju funnits nu i 3 säsonger..Ingen 800:a som skurit än?
yes har nu kört 70 mil med skotern och det har inte kommit upp dom senaste 30 milen iaf.kan det kanske vara .... varvade 8100 . när din var inkörd blev du av med det då ??? skotern ha ca 30 mil
Kör utan krängningshämmaren och klickade upp både komp och returen 2 snäpp fram, samt mjukade upp boggin 2 snäpp. ska provköra lite bättre på fredag, men har tyckt att dämparna blir nog så mjuka fram iaf när man kör utan k-hämmarn därför jag gjorde dom styvare och boggin känts nog så hård.. Så ska testa..Någon som börjat testa dämpare -och variatorinställningar på sin 37:a och vill dela med sig?
Ok, återkom gärna med responsen. Krängningshämmaren åkte av rätt fort men efter det har jag inte ändrat något.Kör utan krängningshämmaren och klickade upp både komp och returen 2 snäpp fram, samt mjukade upp boggin 2 snäpp. ska provköra lite bättre på fredag, men har tyckt att dämparna blir nog så mjuka fram iaf när man kör utan k-hämmarn därför jag gjorde dom styvare och boggin känts nog så hård.. Så ska testa..
Jo, det har jag upptäckt men tänkte mer om man tappar bort sig i räkningen och blir osäker, att man man kan vrida tills det tar stopp(0) och börja om igen?du hör klick så det är bara att räkna. ska du vrida fjäder är det bara att räkna varv