A-arm höger sida undre m schassit

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
Japp då va de dags hitta delar igen, en original a-arm höger sida undre till m-schassit upp till -11 m5 m6 m7 m8 m1000!
Gick otroligt bra idag 8-9 mil dikes körning 8 pers å endast en a-arm(dock inga polaris med i gänget)

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
Edit eller nått sånt, ett par skidor behöver vi med kanske rent av kan ta ett par powergrip;)

bunken

Välkänd medlem
27 jan 2011
1.129
1
38
Moliden Ö-vik
Det är ju samma på höger å vänster sida både uppe å nere. Dom undre fins ju som pirat också sen om dom e någe å ha vet ja inte. Det sitter polaris gripper skidor på min m8a å jag tycker inte alls dom funkar på den så nu ska c&a mtx'erna på!

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Det är ju samma på höger å vänster sida både uppe å nere. Dom undre fins ju som pirat också sen om dom e någe å ha vet ja inte. Det sitter polaris gripper skidor på min m8a å jag tycker inte alls dom funkar på den så nu ska c&a mtx'erna på!
Är knappast samma a-armar uppe och nere va? :p

Edit: Läste igen och insåg att jag antagligen tolkade fel-du menar att undre länkarmen passar oavsett sida, och övre passar oavsett sida?

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
Jo på m tror ja faktiskt att dom passar mellan sidorna, ja hade själv c&a PRO xt med studboy på min m å de funkade grymt bra i djup puder men den va inte trevlig på led vid låg fart! Har samma skidor nu på min xf å de är precis samma grej där, ja funderar på hyvla ner dom till xtx mått!
Hursomhelst så skulle man fått tag i nått åt han, tar ju lite för lång tid beställa från us and a, kanske ligger på hyllan på nån skoter skrot

Jonte96.

Välkänd medlem
23 nov 2010
1.498
1
16
Vilhelmina, Åre
24mx.se säljer framvagnar från snopro. Priset verkar ju vara för bra för att vara sant eller är det bara skit? :)
700kr för underarmar höger + vänster.

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
står lite luddigt på 24mx men som ja förstår de är de bara en a-arm fast den passar på båda sidor, skoterdelen står de ingen tillverkare på men dom har väl med rätt myvke snopro grejer så de kan ju vara samma tillverkare, man har ju lite halv dålig erfarenhet av märket snopro, deras variator rullar höll inte ens 12 mil, handtagen deras spricker och insugsgummina är ju ett skämt har därför försökt hålla mig borta från deras produkter

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
Grejer beställda från skoterdelen, dom lär ju vara silver så en pulverlack måste ju på med