Märkes***eritråden...

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
ganska sjukt egentligen, köper man en sprillans bil med garanti osv så kör man ju dit den om ciggarettändaren glappar. en ny skoter som skär kan man laga själv pga att man skulle till fjälls helgen efter..

inte för att polaris någonsin haft problem, utan jag tänker ju då framförallt på övriga märken..;)

Hö Hö sånt straffar sig snabbt. Av en händelse hittade jag dessa maskiner en mil från varandra idag.



 
J

Jona$

Men ge er, Vidgren öppnade själv för personliga påhopp då han svara på min respon där han gav ett uttryck om att Folk som kör Apex turbo är tjocka gubbar med för mycket pengar.

Alltså ska jag då vara 1.Gubbe 2.tjock 3.ha för mycket pengar.

Så han gott vältra sig i att få ta den..

Mer hat nu folk !
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Oavsett vem som skriver så kan vi hålla oss ifrån personangrepp. Men att skriva att alla som kör exempelvis brp är smått efter är inte personangrepp, det är fakta :D
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Men ge er, Vidgren öppnade själv för personliga påhopp då han svara på min respon där han gav ett uttryck om att Folk som kör Apex turbo är tjocka gubbar med för mycket pengar.

Alltså ska jag då vara 1.Gubbe 2.tjock 3.ha för mycket pengar.

Så han gott vältra sig i att få ta den..

Mer hat nu folk !
Han generaliserar alla ägare på turboyamsingar, trucker svarar med att skriva att vidgren är en fjantig fjolla. Ser ni skillnaden? Att ni sen tar åt er är ju bara roligt :)
 
J

Jona$

"Säger han som sitter på tjockisskotern nummer 1" följt av nästa; förstår du nu eller är det gröna blodet för tjockt till hjärnan ;)
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Provkörde en nytro igår, aldrig igen säger jag. Hände lite när man gasa , tung som att as gick ju fan knappt att bryta ner fanskapet. Sen när man skulle hjälpa polaren för att han hade kört fast kändes det som att man komprimerade ihop knotorna i ryggen.
Och körställningen?! Vem fan kan äns köra en sån skoter?...
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Provkörde en nytro igår, aldrig igen säger jag. Hände lite när man gasa , tung som att as gick ju fan knappt att bryta ner fanskapet. Sen när man skulle hjälpa polaren för att han hade kört fast kändes det som att man komprimerade ihop knotorna i ryggen.
Och körställningen?! Vem fan kan äns köra en sån skoter?...
Tydligen inte en kille som du=)! Vem lyfter en skoter?
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Haha den va bra!:D

Men oavsett märke? Jag lyfter du inte skoterna när jag kört fast, det är ju typ alltid bara stampa lite och gasa så är man loss. Sitter mani en slänt så rullar man väl bara runt den=)
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
47
Piteå
"Säger han som sitter på tjockisskotern nummer 1" följt av nästa; förstår du nu eller är det gröna blodet för tjockt till hjärnan ;)
Är fortfarande ingen kommentar om dig. Jag gnällde på din tjockisskoter och anklagade yamahafolket för att vara tjocka gubbar osv.. Inget av vad jag sa var riktat mot dig. Eller jo det var riktat mot din tjockisskoter men inte dig.

Visst vet ni om att den här tråden är på skoj?
 

JRO

Välkänd medlem
2 dec 2012
917
26
28
Skell
Haha den va bra!:D

Men oavsett märke? Jag lyfter du inte skoterna när jag kört fast, det är ju typ alltid bara stampa lite och gasa så är man loss. Sitter mani en slänt så rullar man väl bara runt den=)

Har man Yama är man tydligen inte länge ifrån leden än så

Edit: verkar som en frågeställning där på slutet...Sitter mani en slänt så rullar man VÄL (???? aldrig vart nära en "slänt")
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
JRO: Jag är ju garanterat längre ifrån leden än med du är med din för din har väl antingen skurit lr remmen är slut=).

A.Holm: Vet inte om du har kör fyrtakt med det rinner inte ut olja när man rullar den=). Ligger du längre stund på sidan så brukar det rinna ut lite tyvärr.


Edit: (Svar på ditt undran om VÄL, är du tjej? Du sitter och analyserar texten och tolkar den på olika sätt) Jag vet inte vad du kallar för slänt, brant lr stup. Men sitter jag fast och det går att rulla maskinen så gör jag det för att komma loss=)