gopro 3

J

Jona$

batterierna var senast i fre hos tullen.

Nån som vet varför det blir så mörkt när man filmar? var bra mycket mer trovärdigt ljus på min gopro 2
 
J

Jona$



som ni ser är bilden sjukligt mörk mot 2:n, ska de verkligen vara så?
 
J

Jona$

Made another after updating the camera

1080/60
protune off
spotmeter off

o well seems like a will turn back my third and last camera from gopro.

[video=youtube;osH6d_uIm5w]http://www.youtube.com/watch?v=osH6d_uIm5w[/video]
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Vad är tricket med att uppdatera dem?
Försökte hjälpa en vän i helgen, men vid omstart av kameran för att flasha in updaten per automatik så hängde den sig, varje gång. Ut med batteriet och in med det igen, men då ville den inte auto-loada flashfilen.
Försök till uppdatering föranlett av det faktum att det inte visas någon bild vid Wifi preview.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

R800

Välkänd medlem
23 jan 2009
403
1
18
sundsvall
Känns spontant som att det är ganska mycket problem för en kamera som kostar cirkus 4000. Jag är också på jakt efter en kamera.
 

FreeriderRossi92

Välkänd medlem
24 maj 2010
410
0
16
32
Sandviken/Torsby
Vad är tricket med att uppdatera dem?
Försökte hjälpa en vän i helgen, men vid omstart av kameran för att flasha in updaten per automatik så hängde den sig, varje gång. Ut med batteriet och in med det igen, men då ville den inte auto-loada flashfilen.
Försök till uppdatering föranlett av det faktum att det inte visas någon bild vid Wifi preview.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Om det inte funkar bra att uppdatera automatiskt så testa att göra det manuellt.
Dock kan jag säga att problemen med att ingen bild visas via GoPro-appen kvarstår...
 

Raave

Välkänd medlem
22 dec 2010
450
1
16
Luleå
har aldrig haft det problemet med min, gå bara in i kamerans inställningar och under wifi välj "gopro app" så funkar det :) tycker dock de suger att man sen måste ändra för att den lilla dosan ska fungera efter att man använt den till telefonen..
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Jag och en polare köpte varsin gopro 3 black. Idag så hann kompisen filma 30sek sen var batteriet slut? Kameran reagerade inte alls.
Jag filmade både men min nya black på bröstsele och min gamla på frontbågen. Körde både samtidigt och bör dagen var slut så visade black 0 i batteri. Medans min gamla hero 1 men Lcd Blackpanel visade 2/4 batteri kvar!!?
Visserligen 720 på gamla och 1080 på nya. Men va fan. Ska ju inte skilja så mycket mellan dom.

Sen nu ikväll laddade vi polarens G3 black. Ställde den på en hylla och lät den filma. 1h och 35min senare spelade den fortfarande. Men när vi kollade på klippet var det bara 26min..? Och sen fanns det en filmfil till som inte gick att se på..
Köpa kamera för 4500 som fasen inte duger till nått!?

Nån som hört nått mer om nya batterier?
 
J

Jona$

inväntar min 3:e black och den första gjorde det du nämnde, kunde visa tid i fönstret men tryckte man på shutter-knappen så hängde den sig och filen på minnet var nåt helt annat.

Ring iceman som är generalagent sverige och fråga efter Andy och beskriv felet så dom fattar!
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Skit!! Jag törs inte handla.

Kan det vara en vettig idé att köpa en begad 2:a till rätt peng??
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Körde idag men One button power on för att spara ström. Men efter ett tag kom det upp nån jävla symbol men nån cykel. Så då avbröts klippet och gick inte att se på sen.

Så med facit i handen hade jag nog köpt mig en 2a. Eller skitit i allt och kört vidare på min 1a som alltid funkat klockrent och haft bra batteritid..
 
J

Jona$

Reklamera, enda sättet att få gopro att reagera och ring Andy på Iceman så han blir mer å mer medveten