inte rädd att fasta med foten i mattan när det ser ut att va öppet där i mellan??
jävligt coolt bygge
jävligt coolt bygge
39"Vilken best det blev.
Riktigt jävla rå!
Bra jobbat!
Vad har du för bredd på framvagnen?
Ingen fara.. Läst tråden och studera bilderna så ser du vad som gömmer sig i håligheterna. ;-)inte rädd att fasta med foten i mattan när det ser ut att va öppet där i mellan??
jävligt coolt bygge
Jäkligt fränt och snyggt! va väger den tror du? hur står sej 670 mot en original 800 spis?Ingen fara.. Läst tråden och studera bilderna så ser du vad som gömmer sig i håligheterna. ;-)
Ingen aning vad den väger men den ska vägas så fort den blivit uppstartad. Hoppas på att den väger som en 151" summit annars har jag misslyckats... Köpte chassit tomt och har ingen 800 att jämföra mot med samma matta och setup. Den är stark och hållbar och lite bökig att montera i ett rev chassi där av valet, rotax 670! Sen att den är slidmatad gör ju saken bara bättre. :-DJäkligt fränt och snyggt! va väger den tror du? hur står sej 670 mot en original 800 spis?
Vem fan tål snapsen?Den funkar bättre då du inte är med Bunken... Tror min 670 inte tål snapsen!!!
Det va ju ja som fick igång aset.Den funkar bättre då du inte är med Bunken... Tror min 670 inte tål snapsen!!!
Det var ju du som drack upp all snaps... :-DDet va ju ja som fick igång aset.