Lynx 2014

JackLynx

Välkänd medlem
11 mar 2013
252
0
16
Lövånger
Jasså, ja jag gjorde en rejäl räknetabbe. Stog 3x3,785... Och med tanke på kramer178:as erfarenhet är det väl bara att köra på XPS!!
 

xp600

Välkänd medlem
28 feb 2010
434
1
16
Öjebyn
Okej, sök på BRP i snöskoterdelar hela Sverige så är det en kille som heter David i Örnskoldsvik som har massa annonser om BRP mm delar det är honom jag har beställt av ett flertal gånger utan problem!
Har beställt en väska och en linQ dunka av han nu! :) hoppas bara det blir snyggt.
 

lynxboondocker800

Välkänd medlem
25 jan 2012
212
0
16
Sollefteå
Ni som fått era maskiner med nya REX2 chassiet, hur har ni satt era regskyltar? Har kliat mej i både huvud å skägg ett tag nu, men inte lyckats komma fram till vars ja ska klistra den nånstans utan att de ser förjävligt ut... På förra boondockern klista ja den innanför rutan, ovanpå mätarhuset, men nu är de ju ett fack med lucka där, så lär ju inte gå nu...
 

matti

Välkänd medlem
7 aug 2004
1.022
1
16
Långå
www.herjedalen.se
Ni som fått era maskiner med nya REX2 chassiet, hur har ni satt era regskyltar? Har kliat mej i både huvud å skägg ett tag nu, men inte lyckats komma fram till vars ja ska klistra den nånstans utan att de ser förjävligt ut... På förra boondockern klista ja den innanför rutan, ovanpå mätarhuset, men nu är de ju ett fack med lucka där, så lär ju inte gå nu...
Jag satte på vänstersidan, snett jämsmed ovankant på nedre baljan.
 

Doo

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.350
1
38
Är det inte lite för platt där för att den ska vara synlig framifrån?
 

lynxboondocker800

Välkänd medlem
25 jan 2012
212
0
16
Sollefteå
Så här satte jag reg plåtern på min Boondocker 2014. Klippte bort det vita utanför den svarta ramen så passade den bättre där.
http://www.ladda-upp.se/bilder/cdnckyxukjwcaw/

Hade skylten på samma vis på min förra boondocker, vek bara ner 2-3mm på kanterna, vart ju perfekt, men trodde aldrig de skulle funka på den nya, dock så får man väl idiotförklara sej själv som inte provat, utan bara litat på sitt usla ögonmått... Tack för att du knäckte den tankenöten åt mej!
 

Wiker

Välkänd medlem
3 apr 2013
154
0
6
karlstad
Ni som beställt 3900 600. har ni fått er levererad? jag beställde strax innan snowcheck tog slut och ej fått min än.
 

JackLynx

Välkänd medlem
11 mar 2013
252
0
16
Lövånger
I Ski-Dootråden pratar dom om inkörningsprocenten visas eller ej. Den ska komma upp i några sek just då man startat, och sen försvinna då "Varm up" visas istället. Ska tydligen vara den senaste uppdateringen av styrboxen som gör det.
Har någon som hämtat sin nya Lynx sett om det visas?
 

xp600

Välkänd medlem
28 feb 2010
434
1
16
Öjebyn
I Ski-Dootråden pratar dom om inkörningsprocenten visas eller ej. Den ska komma upp i några sek just då man startat, och sen försvinna då "Varm up" visas istället. Ska tydligen vara den senaste uppdateringen av styrboxen som gör det.
Har någon som hämtat sin nya Lynx sett om det visas?
Kommer aldrig upp "Warm up" på min bd 600? är det för varmt ute kanske, har startat den som kallas då det var -6 :)
 
Last edited: