Letar BREDA plastbelag!

EuRoo

Medlem
27 jan 2009
18
0
1
Tjo! Tänkte höra om någon sett om det går få tag i plastbelagen som en av killarna i "Yukon men" kör med, dom är juh typ 30 breda och bygger inåt under buken. Har letat lite men hittar nada! :wacko:

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Sånt där skit har man haft på en skoter en gång i tiden,det kommer aldrig hända igen..!!

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Ruskigt effektiva, bär upp vadsomhelst.
Tyvärr är min erfarenhet att man normalt har motsatt problem-dvs att mattan sjunker före skidorna inte orkar bära...
Med dom där lappbelagen har man ju absolut 0 i styrning, vad man än gör så går det ju bara rakt fram om det inte är stenhårt underlag. Och där har man å andra sidan inget behov av flytförmågan...

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Ruskigt effektiva, bär upp vadsomhelst.
Tyvärr är min erfarenhet att man normalt har motsatt problem-dvs att mattan sjunker före skidorna inte orkar bära...
Med dom där lappbelagen har man ju absolut 0 i styrning, vad man än gör så går det ju bara rakt fram om det inte är stenhårt underlag. Och där har man å andra sidan inget behov av flytförmågan...
Har du provat dessa när det snöat blötsnö?

Fy fan vilket helvete när den tunga snön lägger sig ovanpå dom breda belagen,det går förbanne mig inte styra! :hahaha:
Vilken dynga! Jag hade dom på till jag körde i första tunga snön,sen åkte dom väck!