Är du seriös? Klarar man trycka ihop sekunfärfjädern för hand? Dotter väl en låsring också som måste bort.fjädrar inte så hårt. låt den flyga dit den far, sen trycker du ihop de förhand i sekundärn å använd en tving på primärn. klart
Det blir nog ett jäkla pill och försöka göra det utan bättre verktyg. Jag tog en gängstång ca 30cm lång och en rör bit (tror det var 2.5 tum) och kapade ur ett fönster för att kunna komma åt låsringen! Stor bricka ovanför röret samt mutter! Även stor bricka och mutter under sekundären! Sen skruva ihop detta så fjädern pressas ihop, ta loss låsring och sen skruva isär! Klart! Hoppas du förstod hur jag mena!Är du seriös? Klarar man trycka ihop sekunfärfjädern för hand? Dotter väl en låsring också som måste bort.
man är väll ingen flugviktare. men det underlättar att va två, så att en kan trycka å den andra dra ut låsringen.Är du seriös? Klarar man trycka ihop sekunfärfjädern för hand? Dotter väl en låsring också som måste bort.
Köp svart krafthylsa med halvtums fäste. Gick hur fint som hellst.Hur gör man om man inte får lös helix skruvarna? Jag knäcker bara bitsar.
Ingen expert i ämnet hörde bara att dom skulle sitta hårt så jag köpte en svart krafthylsa 1/2" med T25. Sen drog jag lös på min Assault RMK 2014. Jag kanske bara hade turSå du menar att mina bitsar bara är för klena? För bitshållare i halvtum har jag och hjälper mig inte så mycket. Problemet är ju att t25 bitsen vrider sig elr knäcks av , elr att skruven blir rund.