Nä, det är till och med ett 5 fots-flak. Det kommer som sagt att se helt galet ut när man kör omkring med maskinen jag har. En PRO RMK 600 154".ser lovande ut 6 fots flak ?
Bara slänga upp en projekttrådNä, det är till och med ett 5 fots-flak. Det kommer som sagt att se helt galet ut när man kör omkring med maskinen jag har. En PRO RMK 600 154".
Som sagt, vi får se hur det kommer att funka. Men det är kul att bygga.
Mycket smart fastsättning.
Håller med.Mycket smart fastsättning.
Jag skulle ha satt muttrar som ytterligare låsning dock.
Saknas bara en skylt längst bak där det står:http://www.blocket.se/dalarna/Sveriges_Storsta_Slapvagn_Skoterslap_56998098.htm?ca=11
Där har ni släpvagn, fy fan va den är stor.
Frågan är bara vad fasiken ska man ha för bil för att få plats med typ 8 personer + utrustning och dra hela skiten lagligtSaknas bara en skylt längst bak där det står:
VI DRAR TILL FJÄLLEN!!!!
En buss med dragkrok!Frågan är bara vad fasiken ska man ha för bil för att få plats med typ 8 personer + utrustning och dra hela skiten lagligt
Frågan är bara vad fasiken ska man ha för bil för att få plats med typ 8 personer + utrustning och dra hela skiten lagligt
Skulle gärna ha den där bara aset hade vettiga hjul och att fånen som satte dit avgasrören på flaket kölhalats och kokats i lut. Luktar en aning Photoshop däremotKanske få skippa 'lagligt'
finns även lastväxlare till transportrar och liknande bilar. men av dom dryga tusen kg du får lasta på en transporter så kommer det sjunka massor då växlaren inte är lätt så att det skulle bli lagligt kan man nog glömma
Finns en liknande i Kiruna, vad jag vet iaf. Kanske fler runt omkring, så svennar kan också!
Och Ecklund klingar ju onekligen svenskt. - Många svenskar som gjort USA till världsledande på många områden.Finns en liknande i Kiruna, vad jag vet iaf. Kanske fler runt omkring, så svennar kan också!