Tjena, vad gör denna maskinen så poppis? Ser den ganska ofta i tävlingar osv.
Hur är den att köra och äga utanför en bana?
Hur är den att köra och äga utanför en bana?
Varför går inte din RR att köra på leden?min iq drar 4 liter milen minst. fast du räknar oftast timkörning för du kan inte ligga och köra på led med en sån skoter
min blir så jävla varm när ja kör på leden för den kyler inte riktigt och den drar 4 liter milen för det har ja själv kollat.Varför går inte din RR att köra på leden?
Jag har ägt/byggt både IQ 440/600, RR och RRSE och alla tre har då gått galant att köra på leden...
Blandad körning har RRarna tagit runt 2,5-3L milen med rätt bestyckning. Dvs inte en droppe mer än någon annan likvärdig förgasar 600, varför skulle den behöva ta så mycket mer än andra?
Min nuvarande -12 Assault RMK dricker säkert minst det dubbla av vad RRarna tog.
Med vilken tank?Du kan köra hela dagen utan soppatorsk om maskinen är bestyckad korrekt.. Samt kan du ju även montera en fin 10L dunk på maskinen, (har jag gjort)
Körde du 3,5 mil i skogen eller 3,5 mil på led. Ts undrade om tanken räcker en hel dag i skogen.jag körde 3,5 mil idag (inte speciellt långt men ändå) och den hade inte ens dragit halvtank när jag kom hem och de är ändå en skotercross motor i den på 150bhp, så mycket drar dem ändå inte, beror på hur man kör.
har du tung tumme så drar den därefter också
jag körde 3,5 mil i skogen då och jag har 34l tankKörde du 3,5 mil i skogen eller 3,5 mil på led. Ts undrade om tanken räcker en hel dag i skogen.
Och du får även samma fråga som killen innan dig, Vilken tank?
Det var dit jag ville komma.min tank räcker verkligen inte hela dagen om man kör i skogen/lössnö då tar den ca: 3-5 l milen
Iq 600R har jag med RR tanken