Hej!
Jag har lite funderingar varför det skiljer på ramperna i Europa och i Staterna. Kommer ni köra med 413 i era eller byter ni dem eller sätter variatorkitt direkt?
(Freeriden kommer ju med 413 till Europa original)
Är det någon som har haft remproblem med 413 ramperna?
Har läst lite om variatorkitt och t.ex. dynamo joe hade helt förkastat idén att ens försöka göra ett kitt med 413 ramper.
Brukar ni byta ut till 441 direkt innan ni ens kör in skotern.
Jag har lite funderingar varför det skiljer på ramperna i Europa och i Staterna. Kommer ni köra med 413 i era eller byter ni dem eller sätter variatorkitt direkt?
(Freeriden kommer ju med 413 till Europa original)
Är det någon som har haft remproblem med 413 ramperna?
Har läst lite om variatorkitt och t.ex. dynamo joe hade helt förkastat idén att ens försöka göra ett kitt med 413 ramper.
Brukar ni byta ut till 441 direkt innan ni ens kör in skotern.