H henrico Välkänd medlem 1 jan 2000 926 3 18 Norrland 21 dec 2013 #42 Siralopne skrev: Höjdmätare..?? Finns det std? Click to expand... Ja, höjdmätare är standard. I alla fall på -13, borde vara samma på -12.
Siralopne skrev: Höjdmätare..?? Finns det std? Click to expand... Ja, höjdmätare är standard. I alla fall på -13, borde vara samma på -12.
Siralopne Välkänd medlem 17 nov 2010 2.032 0 36 21 dec 2013 #43 Hur får jag fram den? Finns det fler funktioner jag inte vet om? Rookie i AC stallet!
M Mandelmassa Välkänd medlem 26 mar 2013 201 5 18 I hjärtat av Norrbotten 21 dec 2013 #44 Har inget batteri så då har jag ingen klocka, misstänkte det då jag inte fick fram den. Har höjdmätare på min -12 i iallafall. Sent from my LT25i using Tapatalk
Har inget batteri så då har jag ingen klocka, misstänkte det då jag inte fick fram den. Har höjdmätare på min -12 i iallafall. Sent from my LT25i using Tapatalk
S .Strand. Välkänd medlem 10 sept 2004 2.194 0 36 Rosvik 21 dec 2013 #45 Siralopne skrev: Hur får jag fram den? Finns det fler funktioner jag inte vet om? Rookie i AC stallet! Click to expand... Läs i boken. Annars prova tryck på knapparna. Ena knappen ändrar du väl mellan trip och tot mil osv. Den andra skiftar du plats på hastighet och varv. Och den tredje byter du info om höjd, max hastighet m.m.
Siralopne skrev: Hur får jag fram den? Finns det fler funktioner jag inte vet om? Rookie i AC stallet! Click to expand... Läs i boken. Annars prova tryck på knapparna. Ena knappen ändrar du väl mellan trip och tot mil osv. Den andra skiftar du plats på hastighet och varv. Och den tredje byter du info om höjd, max hastighet m.m.