Iq 600rr

yamven

Aktiv medlem
15 nov 2007
90
0
6
Sthlm
Hur är den som led lekskoter? Jag avser inte köra på banan vill bara ha en kul driftsäker skoter för roliga turer ibland pudersurfning i och friåkning i skogen. Hur stor är tanken/ lång räckvidd?

A

AssaultRMK

Använd sökfunktionen, och säg inte att du inte hittar eller att ingen annan tråd tar upp de frågor som du vill ha svar på. För det finns säkert 100 exakt likadana trådar med exakt likadana frågor och minst lika många exakt likadana svar.

Tamminen

Välkänd medlem
2 okt 2012
164
0
6
Idre
Absolut driftsäker, hade en RR innan jag skaffade min R. går att spöa hur mkt som helst och hade aldrig några problem med den, många klagar mycket på bränsleförbrukningen men det är man medveten om om man köper en iq, polarn hade en rev 550 - 07a och vi tankade fulltank båda två. när vi sedan hade varit ute på en bra lång tur så fick han i 1,5 liter mer än mig när vi tankade fullt igen, så dom drar inte så mycket som alla säger. absolut inte 4l/ milen. och vi körde inte bara led, utan lekte en hel del!
Skit skön körställning, rapp så det räcker och tar sig fram bra i djupsnö för att vara kort!
du blir inte besviken om du skaffar dig en!

gälk

Välkänd medlem
9 mar 2012
1.114
4
38
gve
6liter är då inte ovanligt med en rr

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2