Nackskydd Leatt Brace SNX Pilot NYA i kartong

tygbitn

Välkänd medlem
31 jan 2011
292
0
16
Örnsköldsvik
Har några helt NYA nackskydd i kartong över. Det är det Enda och Bästa nackskyddet som är Specialtillverkat för snöskoteråkning. Kan givetvis användas till all övrig motorsport mm. Märket på dessa nackskydd är LEATT, och klassas som dom absolut säkraste och bästa skydden som finns på marknaden mot nackskador. Jag skickar dom gärna över hela Sverige, men då står köparen för frakten (99kr).

Pris 3200kr st

Mer info: http://www.blocket.se/vasternorrland/Nackskydd_Leatt_Brace_SNX_Pilot_NYA_i_kartong_49934035.htm?ma=1

davidvestberg@gmail.com

Attachments

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.618
99
48
Örnsköldsvik
Får man fråga var du fått tag i dom?
Att som privatperson sitta på ett gäng kartonger med varor som man säljer 1000kr under andras pris är det kanske bra å säga var man fått dom ifrån? :)

fredrikluuundberg

Aktiv medlem
27 aug 2013
68
0
6
Boden, Norrbotten
Får man fråga var du fått tag i dom?
Att som privatperson sitta på ett gäng kartonger med varor som man säljer 1000kr under andras pris är det kanske bra å säga var man fått dom ifrån? :)
garanterat köpt från staterna, där du oftast kan köpa allt du kan köpa i sverige och lite till för ett bättre pris :)

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.618
99
48
Örnsköldsvik
garanterat köpt från staterna, där du oftast kan köpa allt du kan köpa i sverige och lite till för ett bättre pris :)
Jo det tror jag också. Tycker dock man kan skriva det eller iaf nånting om något företag eller så. Det ser ju mysko ut när en privatperson dotter på flera kartonger av en rätt dyr vara.
Har dock för mig den här kille importerat och sålt många saker. :)

tygbitn

Välkänd medlem
31 jan 2011
292
0
16
Örnsköldsvik
Om det är fler än "monno" som undrar, så ja, jag har importerat dom.
Och ja, "m0ngolid", det är jag som säljer remmar också mm.

m0ngolid, skicka mig dina adressuppgifter så löser jag det.

davidvestberg@gmail.com
070-630 73 57

Last edited:

tygbitn

Välkänd medlem
31 jan 2011
292
0
16
Örnsköldsvik
Denna krage behöver inte någon annan skyddsutrustning för att användas. Vissa utav marknadens kragar måste användas med tillhörande ryggskydd eller tillhörande skyddsjacka. Men detta skydd kräver inget sådant, utan kan användas helt utan eller med andra skydd.
Och JA det är helt NYA LEATT nackskydd, som det står i annonsen överst.

davidvestberg@gmail.com